Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м.Енергодар, вул.Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції -АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ "Каховська". АПС та системи охороної сигналізації. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК 021-2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
5 116 312,04 UAH
UA-2019-09-20-000471-c ada2a9a79c1c4aeba3ccb41ccd662ad8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:51
Очікувана вартість: 5 116 312,04 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,68%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м.Енергодар, вул.Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції -АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ "Каховська". АПС та системи охороної сигналізації. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК 021-2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») (Згідно з Технічними вимогами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м.Енергодар, вул.Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції -АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ "Каховська". АПС та системи охороної сигналізації. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК 021-2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») (Джерело фінансування - кошти підприємства)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про розмір кошторисної заробітної плати
Дата подання: 24 вересня 2019 08:54
Дата відповіді: 25 вересня 2019 09:31
Згідно тендерної документації № 83-2/19-128: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : При складанні ціни тендерної пропозиції повинна бути включена кошторисна заробітна плата не більше 10900,00 гривень для 3,8 розряду. ДП «НАЕК «Енергоатом» встановило розмір кошторисної заробітної плати в розмірі 10 900 грн. за розрядом складності робіт 3,8. Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 № 196, п.5: Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Прошу роз`яснити дане питання і за необхідністю внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" 5 040 802,42
UAH
5 040 802,42
UAH
Документи
ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА" 5 078 060,00
UAH
5 078 060,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:15
02 public_doc.p7s
10 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис
10 жовтня 2019 10:41
26 Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 12:27
Електронний підпис
09 жовтня 2019 10:28
Електронний підпис
09 жовтня 2019 10:07
12 Будівельна ліцензія.pdf
09 жовтня 2019 10:07
04 Статут.pdf
09 жовтня 2019 10:07
01 Лист-Заявка.pdf
09 жовтня 2019 10:07
07 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:08
Електронний підпис
10 жовтня 2019 11:08
Рахунок.pdf
10 жовтня 2019 11:08
sjwsa-dzo.jnlp
10 жовтня 2019 11:08
Договор на 2017 год.PDF
10 жовтня 2019 11:08
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Строительная лицензия.PDF
10 жовтня 2019 11:08
Статут зі змінами.PDF
10 жовтня 2019 11:08
Рішення від 13.06.2018 р..pdf
10 жовтня 2019 11:08
Право підпису.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Повноваження особи.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Наявність працівників.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Ліцензія ДСУзНС.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Довідка щодо санкцій.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Довідка субпідряд.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Довідка ст.17.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Довідка мтб.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Довідка медогляд.pdf
10 жовтня 2019 11:08
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"

ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"
#41413762
Переможець 5 040 802,42
UAH
31 жовтня 2019 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"
#41413762
5 040 802,42
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 14:55
Додаткова угода №6 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 14:22
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:18
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 15:20
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 10:05
Додаткова угода 1 до дог. 21313.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:59
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:57
Договір.pdf укладений
19 листопада 2019 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 та п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 21313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 та п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21313
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21313
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21313
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21313
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 027 653,55
UAH (в тому числі ПДВ 1 004 608,91 UAH)