Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печиво цукрове, вафлі "Артек" з шоколадною начинкою
Очікувана вартість
24 500,00 UAH
UA-2019-09-20-000318-a ● 76814b63e5e441c09c56cc3dd0f46fff
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Дерюгіна Алла 2926126 kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 11:52 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 24 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Ціна з ПДВ.
Ціна з ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограми
Печиво цукрове, вафлі "Артек" з шоколадною начинкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 10:36 |
Форма цінової пропозиції.docx | |
20 вересня 2019 10:36 |
Технічний опис до предмету закупівлі.doc.docx | |
20 вересня 2019 10:36 |
Проект договору постачання.doc | |
20 вересня 2019 10:36 |
Кваліфікаційні вимоги КМКЛ №2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-20-000318-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 20 вересня 2019 16:06
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3,5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель.
Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлені принципи:
1. «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Встановлення вимоги про те, що товар повинен бути лише вітчизняного виробника, є прямим порушення ст.3,5 Закону. Вказані вимоги призводять до незаконного позбавлення права на участь тих учасників, які є іноземцями та/або пропонують товар іноземних виробників.
На підставі викладеного, керуючись ст.3, ст.5 Закону, вимагаємо видалити умову про допуск до тендеру лише товарів вітчизняних виробників.
Розгорнути
Згорнути
Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлені принципи:
1. «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Встановлення вимоги про те, що товар повинен бути лише вітчизняного виробника, є прямим порушення ст.3,5 Закону. Вказані вимоги призводять до незаконного позбавлення права на участь тих учасників, які є іноземцями та/або пропонують товар іноземних виробників.
На підставі викладеного, керуючись ст.3, ст.5 Закону, вимагаємо видалити умову про допуск до тендеру лише товарів вітчизняних виробників.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-000318-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 20 вересня 2019 16:11
Дискримінаційна вимога надання зразків
Шановний Замовнику! У п.7 Технічних вимог Тендерної документації зазначено «7. Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки закупівлі визначена найбільш економічно вигідною протягом двох робочих днів для підтвердження відповідності технічним характеристикам документації надає зразки продукції (зразки продукції надаються за рахунок Учасника з урахуванням доставки на адресу 02094, м. Київ, вул. Краківська, 13, кабінет 9; повернення зразків здійснюється за рахунок Учасника).». Але, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). Замовник не має акредитованої лабораторії, а лише в ній можна незалежно та експертно дослідити зразок товару кожного учасника і зробити фаховий висновок за результатами дослідження.
В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що у тендерній документації зразки не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
На підставі викладеного, вимагаємо п.7 Технічних вимог Тендерної документації про надання зразків товару видалити як дискримінаційну, а отже і протизаконну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). Замовник не має акредитованої лабораторії, а лише в ній можна незалежно та експертно дослідити зразок товару кожного учасника і зробити фаховий висновок за результатами дослідження.
В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що у тендерній документації зразки не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
На підставі викладеного, вимагаємо п.7 Технічних вимог Тендерної документації про надання зразків товару видалити як дискримінаційну, а отже і протизаконну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Погоріла Світлана Іванівна |
15 250,00
UAH з ПДВ
|
13 449,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
16 587,00
UAH з ПДВ
|
13 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПРОД ЛТД" |
17 046,00
UAH з ПДВ
|
13 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВКФ ПЕВЕКС |
17 592,00
UAH з ПДВ
|
15 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
23 505,00
UAH з ПДВ
|
16 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИДОРЕВИЧ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
18 517,00
UAH з ПДВ
|
18 517,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Погоріла Світлана Іванівна #2208010044 |
Відхилено |
13 449,99
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 15:36
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Відхилено |
13 450,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 15:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПРОД ЛТД" #30022196 |
Переможець |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 11:05
|
Печиво.PDF | укладений |
16 жовтня 2019 11:05
|