Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000315-a aea76583c7a94ab29dff4bf283cc5057
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паламарчук Ірина Михайлівна

+380474621776 monvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Монастирищенської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147144
Вебсайт: http://monvo.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 121
Контактна особа: Паламарчук Ірина Михайлівна
+380474621776
monvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:32
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, м. Монастирище, вул. Жовтнева , будинок 1, Монастирищtнський ЗЗСО І-ІІІ ст.. «Ліцей» Ерудит»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі рахунків-фактур, видаткових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 10:37
Тендерна документація (ноутбук)20.09.19 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:56
Дата відповіді: 23 вересня 2019 08:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання до закупівлі повідомляємо:

1. Згідно додаток 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації на закупівлю по предмету: Ноутбуки ДК 021:2015, код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина):
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
2. Згідно додатку 4 до тендерної документації учасник в тендерній пропозиції повинен вказати найменування товару та виробника, також згідно додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ для підтвердження якості Товару, Учасник надає копію паспорту виробника та/або, копію сертифікату відповідності на Товар,та/або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модель (або лінійку моделей) дійсного на дату розкриття пропозиції, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
3. Згідно пункту 5 загальних положень тендерної документації на закупівлю по предмету: Ноутбуки ДК 021:2015, код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина):
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації на закупівлю по предмету: Ноутбуки ДК 021:2015, код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина):
Вартість пропозиції включає витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 23 784,00
UAH з ПДВ
21 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" 24 000,00
UAH з ПДВ
21 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 24 900,00
UAH з ПДВ
24 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП Степанов Павел Валерьевич 30 000,00
UAH з ПДВ
25 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ХАРЧЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ 29 498,00
UAH з ПДВ
29 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 07:11
Dovidka_19275633280460965821.pdf
10 жовтня 2019 07:09
Довідка ст.17_повна.pdf
10 жовтня 2019 07:09
Довідка_корупц._фіз.pdf
10 жовтня 2019 07:09
Довідка_корупц._.юр.pdf
10 жовтня 2019 07:09
pdf.pdf
10 жовтня 2019 07:09
Dovidka_19245421030870304893 _1_.pdf
10 жовтня 2019 07:09
ДФС.pdf
10 жовтня 2019 07:09
Довідка ст.17.pdf
10 жовтня 2019 07:09
InformDovidka.pdf
08 жовтня 2019 14:45
ПРОПОЗИЦІЯ_21498_00.pdf
05 жовтня 2019 11:47
Лист-погодження.pdf
05 жовтня 2019 11:44
Зображення.jpg
05 жовтня 2019 11:43
Електронний підпис
05 жовтня 2019 11:43
Laptops_all_letters.pdf
05 жовтня 2019 11:43
договір.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Істотні умови .pdf
05 жовтня 2019 11:43
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Довідка 1.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Лист згода.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Уставні_завірені.zip
05 жовтня 2019 11:43
Довідка.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Сертификат_N17.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2019 11:43
Гарантійний лист1.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2019 11:53
Проект Договору_05.10.2019_.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Довідка корупція.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Довідка банкротство.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Сервісний центр.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Довідка сертифікація_.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Гарнтійний талон.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Проект Договору_05.10.2019.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Форма оподаткування.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Сертифікати acer.pdf
05 жовтня 2019 11:45
_довідка з банку_.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Працівники та досвід.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Довідка ст_17.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Персональні данні___.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Гарантійний лист_-1.pdf
05 жовтня 2019 11:45
Гарантійний лист 2.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:47
Сертификат_acer_N17_SDK.pdf
04 жовтня 2019 13:47
1_2_3_декларация_acer_N17.pdf
04 жовтня 2019 13:47
Сертификат_acer_N17.pdf
04 жовтня 2019 13:47
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 жовтня 2019 13:47
2018_N17_acer_Модели.pdf
04 жовтня 2019 13:47
Виконані поставки.pdf
04 жовтня 2019 13:47
гарант лист.pdf
04 жовтня 2019 13:47
не є платником ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 13:47
анкета учасника.pdf
04 жовтня 2019 13:47
проект договору.pdf
04 жовтня 2019 13:47
довидка податок.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "Сорокін Олег Станіславович"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФЛП Степанов Павел Валерьевич

ФОП ХАРЧЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 21 498,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
21 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:29
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:05
Дод угода 1.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 16:03
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 13:06
Договір ноутбук укладений
24 жовтня 2019 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору у зв'язку з тим, що товар, який є предметом закупівлі згідно договору № 238 від 24.10.2019 р., а саме ноутбук Acer Aspire 3 A315-32-P4CQ (NX.GVWEU.027) у кількості 2шт – знятий з виробництва, замінити на еквівалент, ноутбук Acer Aspire 3 A315-32 (NX.GW4EU.012) Stone Blue, відмінність якого є в кольору, синій замість чорного, усі решта параметрів залишаються без змін та продовження строків поставки до 15.11.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 583,00 UAH)