Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер в комплекті – персональний комп’ютер, монітор, комп’ютерна мишка, клавіатура.
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000169-a bfc386f608ed40f99d13763729e57a54
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондар Наталія Сергіївна

380444080030 kcli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 23516367
Вебсайт: http://ksli.at.ua/
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46
Контактна особа: Бондар Наталія Сергіївна
380444080030
kcli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 10:30
Початок аукціону: 27 вересня 2019 14:53
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про вимоги до Учасників міститься в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Комп'ютерне обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, Київ, б-р Гавела Вацлава, 46.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі п. 1 та п. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:59
Дата відповіді: 23 вересня 2019 07:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді у порядку розміщених запитань:
1) В Документації Закупівлі Замовник вказав на конкурентноздатність аналогічних за технічними та якісними характеристиками Товарів.
2) Відповідність/невідповідність запропонованих Учасниками товарів, можна перевірити детально вивчивши Документацію кожного з Учасників. Це і є одним із факторів забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ, закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3) Не зрозуміло, на якій підставі та з допомогою якого механізму Замовник може НЕ ДОПУСТИТИ до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ, буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 20 988,00
UAH з ПДВ
20 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 21 825,00
UAH з ПДВ
21 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 13:09
Пропозиція.pdf
25 вересня 2019 13:09
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2019 13:09
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 10:03
Технчні хар-ки_21725.pdf
26 вересня 2019 10:03
Цiнова_пропозицiя_21825.pdf
26 вересня 2019 09:59
ЛИСТ_ГАРАНТІЯ_21725.pdf
26 вересня 2019 09:59
Лист_про_захист_довкiлля.pdf
26 вересня 2019 09:59
Лист-згода.pdf
26 вересня 2019 09:59
Технчні хар-ки_21725.pdf
26 вересня 2019 09:59
Цiнова_пропозицiя_21725.pdf
26 вересня 2019 09:59
Витяг з ЄДР на 29.06.2019 р..rtf
26 вересня 2019 09:59
лист про підпис.pdf
26 вересня 2019 09:59
картка учасника.pdf
26 вересня 2019 09:59
справка об открытии рс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 20 688,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 09:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
20 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГВР-19 № 00 ХХХ ПК ТКАЧЕНКО.pdf укладений
07 жовтня 2019 12:14