Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
12 264,00 UAH
UA-2019-09-20-000147-a 1da8a9203f66473b8564c1ccb48961ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Харько Сергій Володимирович

030442349207 tender.bessarabka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Бессарабський ринок"
Код ЄДРПОУ: 05587984
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., Київ, Бессарабська площа, 2
Контактна особа: Харько Сергій Володимирович
030442349207
tender.bessarabka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 12 264,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них , придбання нових офісних крісел
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, Бессарабська площа , 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару придбання нових офісних крісел Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 09:36
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 21 вересня 2019 10:41
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:14
Доброго дня. Чи можливо здійснити поставку 1 партією?
Відповідь: Так.
Умови оплати товару
Дата подання: 21 вересня 2019 10:42
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:14
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, точні терміни оплати товару?
Відповідь: Оплата після доставки товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:59
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатоку №3 до документації закупівлі чітко вказани назви та техничні характеристики товара. Аналоги чи еквіваленти товару не допускаютсья.
До участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ допускаються на загальних підставах. Ціна враховуєтся з ПДВ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 11 797,92
UAH з ПДВ
11 797,92
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 11 797,92
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 08:25

Документи

01 жовтня 2019 08:24
5 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
11 797,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2019 08:24
5 протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 96.pdf укладений
08 жовтня 2019 12:18