Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
12 264,00 UAH
UA-2019-09-20-000147-a ● 1da8a9203f66473b8564c1ccb48961ff
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Бессарабський ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 05587984 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , Київська обл., Київ, Бессарабська площа, 2 |
Контактна особа: |
Харько Сергій Володимирович 030442349207 tender.bessarabka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 12 264,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них , придбання нових офісних крісел
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01004, Україна, місто Київ, Київ, Бессарабська площа , 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | придбання нових офісних крісел | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 09:36 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка товару
Дата подання: 21 вересня 2019 10:41
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:14
Доброго дня. Чи можливо здійснити поставку 1 партією?
Відповідь: Так.
Умови оплати товару
Дата подання: 21 вересня 2019 10:42
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:14
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, точні терміни оплати товару?
Відповідь: Оплата після доставки товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:59
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додатоку №3 до документації закупівлі чітко вказани назви та техничні характеристики товара. Аналоги чи еквіваленти товару не допускаютсья.
До участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ допускаються на загальних підставах. Ціна враховуєтся з ПДВ.
До участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ допускаються на загальних підставах. Ціна враховуєтся з ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Переможець |
11 797,92
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор 96.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 12:18
|