Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39013038 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/ |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бакум +380325222542 p_tar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування: залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету на початок року та кошти на Опорний заклад | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 16:55 |
технічні вимоги дошки.docx | |
19 вересня 2019 16:55 |
Проект договору.doc | |
19 вересня 2019 16:55 |
додаток №2 цінова пропозиція.docx | |
19 вересня 2019 16:55 |
ІІ раз ТД дошки аудиторні.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В тендерній документації, зокрема в п.п.5.1. п.5 розділу 6 «Укладення договору про закупівлю» Замовником зазначену вимогу, щодо надання гарантійного листа Учасником, а саме:
5.1. Замовник має право вимагати від учасника-переможця надання ним забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником у формі банківської гарантії, про згоду з чим у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.
Такий гарантійний лист у пропозиції Скаржника ФОП Мошинський А.А. – відсутній.
Окрім, того в тендерній документації, Замовник чітко в розділі п.п.1 п.2.1. розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» зазначив надати наступні документи:
1) Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції подають інформаційну довідку, складену за наведеною нижче формою, щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника:
Прізвище, ім’я, по батькові особи, яка має право укладати договори Посада Зазначаються документи, що підтверджують правомочність особи на укладення договору про закупівлю (копії або оригінали яких повинні бути надані Учасником в складі тендерної пропозиції)
Вищезазначена інформаційна довідка відсутня у складі пропозиції Скаржника ФОП Мошинський А.А.
У зв’язку із відсутністю двох документів, які вимагав Замовник та які безпосередньо створюються Учасником для подання та участі у закупівлі, пропозиція ФОП Мошинський А.А. – відхилена на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі": тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету М. Лелик
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-30-000007 ● d6a18a961ea8485e9b541e6a86404280
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2019 №181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-19-002398-b 19.09.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У висновку Західного офісу Держаудитслужби України оприлюдненому 11 листопада 2019р. про результати моніторингу щодо проведення закупівлі товару Дошки аудиторні 5- робочих поверхонь, металеві, зелені, комбіновані 3000х1000, дошки аудиторні на 5- робочих поверхонь комбінована для крейди/маркера 4000х1000, шкільна дошка магнітна крейдова 2000х1000 проведеної відділом освіти Жовківської райдержадміністрації згідно оголошення UA-2019-08-29-001874-a з питань дотримання відділом освіти Жовківської районної державної адміністрації законодавства в сфері публічних закупівель, «встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Стосовно зобов’язання вжити заходів для усунення порушення в установленому законом порядку та оприлюднення інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення, або інформації про причини неможливості усунення, інформуємо: Усунути виявленні порушення на даний час вбачаємо за неможливе, однак на засіданні тендерного комітету відділу освіти розглянуто висновок Західного офісу Держаудитслужби та взято до уваги, про що складено протокол №2 від 13.11.2019р. вважаємо за потрібне надати пояснення щодо оприлюдненого висновку. 1) У тендерній документації Замовник в п.п.2 п. 5.6. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону передбачив «5.6. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 5.7. Для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про відсутність відносно себе вищезазначених підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На достовірність поданої інформації Учасником - Замовник перевірив інформацію на офіційному сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та встановив, що у пошуковій системі відсутні відомості про притягнення посадової особи директора Тельбуха Анатолія Михайловича. Враховуючи вищевикладене в Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТзОВ « Компанія ТСО». 2) В пропозиції Учасника є цінова пропозиція у якій невірно вказана кількість штук дошок №1 та №2, але при арифметичному множенні загальної суми на ціну за одиницю товару в позиції №1 як і в позиції №2 кількість дошок по 30 штук. В тендерній документації, а саме у розділі п. 1.2. Допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції Учасника. - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, описок або технічних помилок); Замовник дану описку відніс до технічної помилки, яка не впливає на зміст пропозиції в цілому. 3) Що стосується інформації зазначеної у висновку про подання Переможцем неналежної довідки з органів доходів і зборів в електронному вигляді, то Замовник окрім довідки, яку завантажив Учасник самостійно на виконання п.5.7. розділу 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону здійснив перевірку інформації яка міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. Інформація щодо наявності / відсутності заборгованості з платежів юридичними та фізичними особами, відображається на майданчику Prozorro (дата та час формування довідки 10.10.2019 о 17:49 год. Виписка з ДФС). Тендерним комітетом вжиті всі можливі заходи щодо встановлення достовірності інформації поданої у пропозиції Переможця ТзОВ « Компанія ТСО». Між відділом освіти Жовківської райдержадміністрації та ТОВ «Компанія ТСО» укладено угоду від 22 жовтня 2019 року №22 на суму 133 650,00 грн. На виконання вищезазначеної угоди ТОВ «Компанія ТСО» поставлено 95 шкільних дошок у заклади загальної середньої освіти Жовківського району Львівської області. Відділом освіти проведені касові видатки за поставлений товар в сумі 133 650,00 грн.
2019-11-14 15:16:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович |
174 800,00
UAH з ПДВ
|
133 649,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" |
193 380,00
UAH з ПДВ
|
133 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
226 700,00
UAH з ПДВ
|
226 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович #2416023578 |
Відхилено |
133 649,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 15:50
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Переможець |
133 650,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 09:22
|
договір дошки 133 650.pdf | укладений |
25 жовтня 2019 09:21
|