Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Стропи канатні, стропи текстильні)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-09-19-002284-b ● 4732cbe96258497aa360a08892016027
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 12:33 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
Джерело фінансування: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133 штука
Код ДК 021:2015 39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Стропи канатні, стропи текстильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Кротова,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2019
—
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39540000-9 — Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата партії Товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 календарних днів з дати підписання товарно-транспортної та/або видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 16:30 |
Проект договору.docx |
19 вересня 2019 16:30 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно умов договору
Дата подання: 23 вересня 2019 14:54
Дата відповіді: 24 вересня 2019 14:32
В редакції Постачальника
3.3. Датою поставки Товару є дата підписання товарно-транспортної та/або видаткової накладної Сторонами. Разом з Товаром Покупцю повинні передаватись відповідні документи, що підтверджують його якість. За відсутності зауважень щодо якості та/чи кількості поставленого Товару Покупець повинен підписати та передати Постачальнику підписану видаткову накладну та/чи товаро-транспортну накладну в день отримання Товару.
3.5. Прийом партії Товару за кількістю та якістю проводиться відповідно до «Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості» від 15.06.65, № П-6 та «Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», від 25.04.66, № П-7 (з урахуванням змін та доповнень) з урахуванням особливостей, передбачених цим договором. Письмовий виклик представника Постачальника при виявленні під час прийняття Товару недоліків є обов’язковим
4.7. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. Товар повинен супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства (сертифікат якості виробника)
5.2. У разі порушення строків поставки Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1% від вартості такого Товару за кожен день прострочення поставки.
5.3. У разі порушення строків оплати Товару, Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного Банку України, що діяла у період прострочення, за кожен день прострочення від несплаченої суми. Пеня нараховується за весь час прострочення.
Пункт 5.5. виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати умовам тендерної документації Замовника. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-19-002284-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЮЖМЕТИЗ, Код ЄДРПОУ:31768611
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:25
оскарження
Просимо переглянути пропозицію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 11:02
Документи, зазначені в Додатку №2 до тендерної документації Замовника, подаються Учасником в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції. У випадку, якщо документи, що вимагаються Замовником в тендерній документації, не будуть додані до пропозиції Учасника протягом 1 робочого дня з дня присвоєння їй електронною системою закупівель статусу кваліфікації учасника «На розгляді» або «Очікує рішення» (в залежності від електронного майданчика, на якому працює учасник), Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЮЖМЕТИЗ |
64 559,94
UAH з ПДВ
|
64 559,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
73 670,59
UAH з ПДВ
|
73 670,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЮЖМЕТИЗ #31768611 |
Відхилено |
64 559,94
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 11:44
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
73 670,59
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 15:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 311 668Од стропи.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 08:26
|