Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Біндер спіральна пружина Binder Coil U628 або еквівалент; Біндер спіральна пружина Binder Coil U628R або еквівалент; розхідний матеріал для біндерів)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001752-b 0e5a924abc9d4b5b905f4d52552c7729
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аттіла Ковчі

+380980092072 kovchi.attila@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український інститут експертизи сортів рослин
Код ЄДРПОУ: 00488332
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., м. Київ, Вул. Генерала Родімцева, 15
Контактна особа: Аттіла Ковчі
+380980092072
kovchi.attila@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Біндер спіральна пружина/Binder Coil U628 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Біндер спіральна пружина/Binder Coil U628R або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 8 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) синя 8 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) червона 12 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 12mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 20 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) синя 20mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) червона 20mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 150 мк жовті, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 150 мк зелені, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 180/200 мк сині, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:03
Протокол № 72 від 19.09.19 сканований.pdf
19 вересня 2019 15:03
3.ТД 3019 Біндери 19.09.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:43
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, допускаємо товари інших торгових марок.
2. Ваша вимога передбачена у Тендерній документації.
3. Так, допускаємо. Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь в закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Запропонована учасником ФОП неплатником ПДВ ціна буде оцінюватися як остаточна без збільшення на суму ПДВ, та буде порівнюватися з пропонованими цінами інших учасників. Якщо інші учасники запропонують ціну з ПДВ, пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде порівнюватися з ними без збільшення на суму ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Надійний Компаньйон" 28 692,00
UAH з ПДВ
28 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2019 14:33
рішення YIDE біндери.pdf
06 жовтня 2019 14:33
СЕС YIDE біндери.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Опис товаруБіндер.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Гарантійний лист 12 м.pdf
06 жовтня 2019 14:33
8.Статут НК_pdf_compressed.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Витяг ЕДР 061019.pdf
06 жовтня 2019 14:33
9.Наказ директор.pdf
06 жовтня 2019 14:33
4.Довідка Форма №4-ОПП.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Довідки.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Картка платника ІНН.pdf
06 жовтня 2019 14:33
1.Свідоцтво реєстрації.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Довідка корупція 061019.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Проект договору.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Санкції.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Надійний Компаньйон"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій