ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Біндер спіральна пружина Binder Coil U628 або еквівалент; Біндер спіральна пружина Binder Coil U628R або еквівалент; розхідний матеріал для біндерів)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001752-b 0e5a924abc9d4b5b905f4d52552c7729
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Український інститут експертизи сортів рослин
Код ЄДРПОУ: 00488332
Місцезнаходження замовника: 03041, Україна, Київська обл., м. Київ, Вул. Генерала Родімцева, 15
Контактна особа замовника: Аттіла Ковчі
+380980092072
kovchi.attila@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Біндер спіральна пружина/Binder Coil U628 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Біндер спіральна пружина/Binder Coil U628R або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 8 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) синя 8 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) червона 12 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 12mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 20 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) синя 20mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) червона 20mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 150 мк жовті, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 150 мк зелені, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 180/200 мк сині, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 вересня 2019 15:04
Електронний цифровий підпис
19 вересня 2019 15:03
Протокол № 72 від 19.09.19 сканований.pdf
19 вересня 2019 15:03
3.ТД 3019 Біндери 19.09.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:43
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, допускаємо товари інших торгових марок.
2. Ваша вимога передбачена у Тендерній документації.
3. Так, допускаємо. Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь в закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Запропонована учасником ФОП неплатником ПДВ ціна буде оцінюватися як остаточна без збільшення на суму ПДВ, та буде порівнюватися з пропонованими цінами інших учасників. Якщо інші учасники запропонують ціну з ПДВ, пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде порівнюватися з ними без збільшення на суму ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Надійний Компаньйон" 28 692,00
UAH з ПДВ
28 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2019 14:33
рішення YIDE біндери.pdf
06 жовтня 2019 14:33
СЕС YIDE біндери.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Опис товаруБіндер.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Гарантійний лист 12 м.pdf
06 жовтня 2019 14:33
8.Статут НК_pdf_compressed.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Витяг ЕДР 061019.pdf
06 жовтня 2019 14:33
9.Наказ директор.pdf
06 жовтня 2019 14:33
4.Довідка Форма №4-ОПП.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Довідки.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Картка платника ІНН.pdf
06 жовтня 2019 14:33
1.Свідоцтво реєстрації.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Довідка корупція 061019.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Проект договору.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Санкції.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2019 14:33
Право підпису.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку