Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Біндер спіральна пружина Binder Coil U628 або еквівалент; Біндер спіральна пружина Binder Coil U628R або еквівалент; розхідний матеріал для біндерів)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001752-b ● 0e5a924abc9d4b5b905f4d52552c7729
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український інститут експертизи сортів рослин |
Код ЄДРПОУ: | 00488332 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., м. Київ, Вул. Генерала Родімцева, 15 |
Контактна особа: |
Аттіла Ковчі +380980092072 kovchi.attila@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Біндер спіральна пружина/Binder Coil U628 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Біндер спіральна пружина/Binder Coil U628R або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 8 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) синя 8 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) червона 12 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 12mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) біла 20 mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) синя 20mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Спіральна пружина (48 петель) червона 20mm або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 150 мк жовті, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 150 мк зелені, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки А4 прозорі 180/200 мк сині, BINDITEK уп/100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Місто Київ, вулиця Генерала Родімцева,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 15:03 |
Протокол № 72 від 19.09.19 сканований.pdf | |
19 вересня 2019 15:03 |
3.ТД 3019 Біндери 19.09.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:43
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, допускаємо товари інших торгових марок.
2. Ваша вимога передбачена у Тендерній документації.
3. Так, допускаємо. Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь в закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Запропонована учасником ФОП неплатником ПДВ ціна буде оцінюватися як остаточна без збільшення на суму ПДВ, та буде порівнюватися з пропонованими цінами інших учасників. Якщо інші учасники запропонують ціну з ПДВ, пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде порівнюватися з ними без збільшення на суму ПДВ.
2. Ваша вимога передбачена у Тендерній документації.
3. Так, допускаємо. Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь в закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Запропонована учасником ФОП неплатником ПДВ ціна буде оцінюватися як остаточна без збільшення на суму ПДВ, та буде порівнюватися з пропонованими цінами інших учасників. Якщо інші учасники запропонують ціну з ПДВ, пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде порівнюватися з ними без збільшення на суму ПДВ.
Інформація про відміну
Дата відміни
06 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій