Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (НК 024:2019 -10789 - Донорське крісло)
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001559-a e8f86c7d0df24126bb8926d7ee2042b3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юркова Олена Сергіївна

D4529758@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові"
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, 12
Контактна особа: Юркова Олена Сергіївна
D4529758@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:39
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:39
Очікувана вартість: 86 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (НК 024:2019 -10789 - Донорське крісло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:30
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Так, якщо запропонований товар повністю відповідає заявленим вимогам.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- В формі цінової пропозиції міститься вимога щодо виробника
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? надійшло запитання на тему «Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП».
- Так, допускаємо ФОП
Замовник діє виключно в рамках чиного законодавства України.
Під час оголошення закупівлі та розгляду пропозицій Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 :
Відповідно п. 2 Частини ІІ зазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕЄС розміщується інформація про:
- очікувану вартість та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні)
Відповідно п. 11 Частини ІІ зазначеної Інструкції:
«На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої/ приведеної ціни.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДЕНИСЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ 80 900,00
UAH з ПДВ
80 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 85 920,00
UAH з ПДВ
85 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 08:20
22 Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 08:20
21 Довідки.pdf
27 вересня 2019 08:20
20 Лист-гарантія.pdf
27 вересня 2019 08:20
10 Гарантійний лист.pdf
27 вересня 2019 08:20
9 Висновок.jpg
27 вересня 2019 08:20
7 Лист-пояснення.pdf
27 вересня 2019 08:20
2 Технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 08:20
1 ВІДОМОСТІ про учасника.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДЕНИСЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ГЕМОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЕНИСЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3134603512
Відхилено 80 900,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:37
ТОВ "ГЕМОМЕД"
#42874268
Відхилено 85 920,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:42

Документи

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій