Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до офісної техніки
Очікувана вартість
4 878,00 UAH
UA-2019-09-19-001470-b ea615e44300145e18946c70ccd3c915d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Скибіна

+380662336472 1217utszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03192313
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води,, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 24
Контактна особа: Наталія Скибіна
+380662336472
1217utszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:53
Очікувана вартість: 4 878,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Частини та приладдя до офісної техніки (фотобарабани, вали первинного заряду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті води, вул.Першотравнева,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  08 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 14:22
Технічні характеристики.doc
19 вересня 2019 14:22
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:52
Дата відповіді: 20 вересня 2019 13:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Ми допускаємо на торги товари, які відрізняються від названої торгової марки у документації, але запропонований товар має бути еквівалентом бажаного товару, тобто рівноцінний, рівнозначний, рівносильний; те, що повністю відповідає зазначеній торговій марці та може його замінювати. - Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінюватимемо пропозицію ФО-П неплатника ПДВ на рівні з іншими пропозиціями. Будемо розглядати його ціну як остаточну, для додавання до його ціни суми ПДВ 20% відсутні законодавчі підстави. Порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо. Договір буде укладатися на суму, яка перемогла в аукціоні.
Запитання
Дата подання: 20 вересня 2019 13:03
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:18
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, бо це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (розділ II п.5.6) що регулює допорогові Закупівлі.
2) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження перераховані у п.3.6. оголошення Замовника. Технічні характеристики бажаного товару наведені у додатку 3.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА 1 931,47
UAH з ПДВ
1 831,47
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 1 992,00
UAH з ПДВ
1 878,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тимошенко Тетяна Олександрівна 4 225,00
UAH з ПДВ
4 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 14:32
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
24 вересня 2019 14:32
лист згода дод 4.pdf
24 вересня 2019 14:32
пропозиція на аукціон.pdf
24 вересня 2019 14:32
OsnowDovidky.zip
24 вересня 2019 14:32
RD_BSO.zip

Публічні документи

24 вересня 2019 13:04
Електронний підпис
24 вересня 2019 13:00
Повноваження підпису.pdf
24 вересня 2019 13:00
Паспорт.pdf
24 вересня 2019 13:00
Лист -гарантія ст. 17.pdf
24 вересня 2019 13:00
Код.pdf
24 вересня 2019 13:00
Інформація про учасника.pdf
24 вересня 2019 13:00
гарантійний лист.pdf
24 вересня 2019 13:00
Витяг.pdf
24 вересня 2019 13:00
Витяг платника податків.pdf
24 вересня 2019 13:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФОП Тимошенко Тетяна Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА
#2901605484
Переможець 1 831,47
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 14:02

Документи

30 вересня 2019 13:57
рішення від 30.09.2019.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА
#2901605484
1 831,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 13:57
рішення від 30.09.2019.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 850 від03.10.2019.PDF укладений
07 жовтня 2019 17:00