Частини та приладдя до офісної техніки
Очікувана вартість
4 878,00 UAH
UA-2019-09-19-001470-b ea615e44300145e18946c70ccd3c915d
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління праці та соціального захисту населення Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03192313
Місцезнаходження замовника: 52210, Україна, Дніпропетровська обл., м. Жовті Води,, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 24
Контактна особа замовника: Наталія Скибіна
+380662336472
1217utszn@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:53
Очікувана вартість: 4 878,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Частини та приладдя до офісної техніки (фотобарабани, вали первинного заряду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті води, вул.Першотравнева,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  08 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 вересня 2019 14:22
Технічні характеристики.doc
19 вересня 2019 14:22
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:52
Дата відповіді: 20 вересня 2019 13:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Ми допускаємо на торги товари, які відрізняються від названої торгової марки у документації, але запропонований товар має бути еквівалентом бажаного товару, тобто рівноцінний, рівнозначний, рівносильний; те, що повністю відповідає зазначеній торговій марці та може його замінювати. - Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінюватимемо пропозицію ФО-П неплатника ПДВ на рівні з іншими пропозиціями. Будемо розглядати його ціну як остаточну, для додавання до його ціни суми ПДВ 20% відсутні законодавчі підстави. Порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо. Договір буде укладатися на суму, яка перемогла в аукціоні.
Запитання
Дата подання: 20 вересня 2019 13:03
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:18
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, бо це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (розділ II п.5.6) що регулює допорогові Закупівлі.
2) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження перераховані у п.3.6. оголошення Замовника. Технічні характеристики бажаного товару наведені у додатку 3.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА 1 931,47
UAH з ПДВ
1 831,47
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 1 992,00
UAH з ПДВ
1 878,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тимошенко Тетяна Олександрівна 4 225,00
UAH з ПДВ
4 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 14:32
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
24 вересня 2019 14:32
лист згода дод 4.pdf
24 вересня 2019 14:32
пропозиція на аукціон.pdf
24 вересня 2019 14:32
OsnowDovidky.zip
24 вересня 2019 14:32
RD_BSO.zip

Публічні документи

24 вересня 2019 13:04
sign.p7s
24 вересня 2019 13:00
Повноваження підпису.pdf
24 вересня 2019 13:00
Паспорт.pdf
24 вересня 2019 13:00
Лист -гарантія ст. 17.pdf
24 вересня 2019 13:00
Код.pdf
24 вересня 2019 13:00
Інформація про учасника.pdf
24 вересня 2019 13:00
гарантійний лист.pdf
24 вересня 2019 13:00
Витяг.pdf
24 вересня 2019 13:00
Витяг платника податків.pdf
24 вересня 2019 13:00
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА
#2901605484
Переможець 1 831,47
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 14:02

Документи

30 вересня 2019 13:57
рішення від 30.09.2019.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА
#2901605484
1 831,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 13:57
рішення від 30.09.2019.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 850 від03.10.2019.PDF укладений
07 жовтня 2019 17:00

Актуальні тендери

До пошуку