Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво дитячого будинку сімейного типу (житлового будинку) за адресою: вул.Фестивальна, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізької області (код ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
8 563 400,00 UAH
UA-2019-09-19-001397-a dd790c5527f94f8fa950127750c21927
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Панченко

+30612236210 law2862129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26013402
Місцезнаходження: 69089, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Героїв 37-го батальйону, 137, Запорожье, Запорожская область, Украина
Контактна особа: Олексій Панченко
+30612236210
law2862129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:52
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:52
Очікувана вартість: 8 563 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 817,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво дитячого будинку сімейного типу (житлового будинку) за адресою: вул.Фестивальна, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізької області (код ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) згідно проекту

Нове будівництво дитячого будинку сімейного типу (житлового будику) за адресою: вул.Фестивальна, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізької області (код ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво дитячого будинку сімейного типу (житлового будинку) за адресою: вул.Фестивальна, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізької області (код ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поетапної оплати замовником виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк протягом 30 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору. Замовник, за наявності фінансування, має право надати Підряднику аванс (попередню оплату) відповідно до пункту 1 частини 42 пункту 2 Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117, пункту 19 Постанови КМУ від 27.12.2001 №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Постанови КМУ від 15 листопада 2017 р. на строк не більше дев’яти місяців в межах до 100% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Надану попередню оплату ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються ЗАМОВНИКУ. Підрядник попереджений та погоджується, що зазначений пункт не надає право підряднику вимагати у Замовника виплати авансу, не зважаючи на те, що така виплата та розмір авансу передбачені даним договором підряду. Нездійснення попередньої оплати Підряднику не звільняє Підрядника від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором в тому числі не є підставою для не виконання чи зупинення виконання робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 11:26
ТД зі змінами.docx
19 вересня 2019 16:10
ТД.docx
25 вересня 2019 11:24
протокол змін.pdf
25 вересня 2019 11:06
протокол роз'яснення.pdf
25 вересня 2019 11:00
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-14.rtf
25 вересня 2019 11:00
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-7.rtf
19 вересня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:12
1110_СД_ЛС1-2 архів.rar
19 вересня 2019 16:10
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 23 вересня 2019 16:00
Дата відповіді: 25 вересня 2019 10:59
Доброго дня! у Файлах 1110_СД_ЛС2_2-1-14 та 1110_СД_ЛС2_2-1-7 не вказані кількість потрібного обладненя.
Відповідь: Дакуємо за Ваше запитання! Тендерна документація буде доповнена файлами:
локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-7;
локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-14;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НИКА 2012" 8 412 370,45
UAH з ПДВ
7 926 736,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-СЕРВІС" 8 092 742,76
UAH з ПДВ
7 968 433,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 23:56
Локальні кошториси
07 жовтня 2019 23:56
Договірна ціна
07 жовтня 2019 23:56
Оновлена пропозиція
04 жовтня 2019 19:04
Електронний підпис
04 жовтня 2019 19:02
Реєстр документів.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Локальні кошториси.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Договірна ціна.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Довідка субпідрядники.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Лист захист довкілля.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Лiцензiя НИКА 2012.pdf
04 жовтня 2019 19:02
Інформаційна довідка.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Додаток 8 лист-згода.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 19:02
Копія витягу ЄДР.pdf
04 жовтня 2019 19:02
Копія Статуту.pdf
04 жовтня 2019 19:02
Додаток 2 довідки Ст17.PDF
04 жовтня 2019 19:02
Додаток 1.PDF

Публічні документи

05 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:06
Scan справка о несудимости.pdf
05 листопада 2019 15:06
Scan справка с налоговой.pdf
31 жовтня 2019 16:47
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:28
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:26
Довідки.pdf
04 жовтня 2019 14:53
Scan документация.pdf
04 жовтня 2019 14:53
Scan Статут.pdf
04 жовтня 2019 14:52
Scan уставные документы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НИКА 2012"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НИКА 2012"
#37300745
Відхилено 7 926 736,43
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-СЕРВІС"
#42827642
Переможець 7 968 433,31
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 09:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-СЕРВІС"
#42827642
7 968 433,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
допка до договору.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:09
протокол зміни до договору.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:09
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:52
кошторис 4.pdf укладений
19 листопада 2019 14:50
кошторис 3.pdf укладений
19 листопада 2019 14:50
кошторис 2.pdf укладений
19 листопада 2019 14:50
кошторис 1.pdf укладений
19 листопада 2019 14:50
Договор.pdf укладений
19 листопада 2019 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.1 ст.48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Згідно ч. 3 ст.48 Бюджетного кодексу України розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість. З метою дотримання вимог бюджетного законодавства в частині укладання Договору про закупівлі за наявності, хоча б частини відповідних бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, на дату укладення такого договору, а також з урахуванням планового затвердження бюджетних асигнувань для Замовника на 2019 рік, та на підставі службової записки заступника сільського голови Свіркіна Д.О. необхідно укласти додаткову угоду до договору в межах фінансування. При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На дату укладення Договору 18.11.2019 бюджетні зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень), які складають – 1 500,00 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ з яких: кошти місцевого бюджету – 1 500,00 грн. Реєстрація бюджетних зобов’язань та оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на підставі листа Міністерства економічного розвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2019 №3302-06/29640-06. Подальше виникнення буде збільшуватись відповідно до кошторисних призначень та може регламентуватись шляхом укладення додаткової угоди, але в будь якому разі не може перевищувати загальної суми Договору. Обсяг фінансування на 2019 рік станом на 18.11.2019 становить – 1500,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 224/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML