Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту дорожнього покриття вул. Севастопольська в м. Сміла, Черкаської області
Очікувана вартість
129 126,90 UAH
UA-2019-09-19-001365-a 0e5d2ff8199144f5ac15de9e6c55abc6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Олександрович Авраменко

0932954765 smela.avramenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25673697
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, м. Сміла, 20700, вул. Севастопольска, 58
Контактна особа: Євгеній Олександрович Авраменко
0932954765
smela.avramenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Послуги з поточного дрібного ремонту дорожнього покриття вул. Севастопольська в м. Сміла, Черкаської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту дорожнього покриття вул. Севастопольська в м. Сміла, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: - попередньої оплати 30% (при необхідності) ; - оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 14 банківських днів. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

19 вересня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Савченко Віктор Володимирович
#2729303631
Переможець 129 126,90
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 16:06

Документи

19 вересня 2019 16:06
pb_2581401793.jks

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2019 19:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: п. 1 ст.651 ЦКУ, п.6.4.5 , 6.4.11 , 16.1 Договору