Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пісок річковий
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001279-a 0840bf8688004d059e7f92d5e70716da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 15:37
Очікувана вартість: 123 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ .
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Документ, що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
4.9. Документи , що підтверджують наявність у учасника автомобільних ваг та проходження їх повірки (свідоцтво)

4.10. Довідка про наявність товару на складі в обсязі 100%, обладнання та матеріально-технічної бази в Подільському районі м. Києва. Замовник має право здійснити виїзну перевірку для достовірності інформації, наданої Учасником щодо наявності товару , обладнання та матеріально-технічної бази. *Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи. Документи видані іншою установою подаються в оригіналі чи нотаріально завірені копії.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 тони
Пісок річковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, вул. Електриків, 19-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:44
Проект договору.docx
19 вересня 2019 15:44
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо пункту 4.10 тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2019 09:13
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:37
Доброго дня! Згідно п.4.10 тендерної документації, Замовником вимагається довідка про наявність товару на складі в обсязі 100%, обладнання та матеріально-технічної бази в Подільському районі м. Києва. Звертаємо увагу, що згідно технічних вимог, доставку товару здійснює Постачальник на адресу м.Київ, вул. Електриків, 19-к, усі витрати, пов'язані з доставкою бере на себе постачальник, то вважаємо таку вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику Документація прописана з усіма вимогами та з урахуванням всіх випадків які виникали раніше.
Щодо п.4.10 Тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2019 15:53
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:58
Прохання прибрати дискриминаційні вимоги в технічних вимогаг стосовно п.4.10 Тендерної документації, оскільки пісок може бути перевезено з будь-якої бази,не тільки Подільського району м.Києва. База постачання не впливає на будь-які характеристики даного виду товару. чим Постачальник в будь-якому випадку зможе доставити товар протягом вказаного строку. Якщо умови не будуть змінені то ми вимушені будем оскаржувати свої права в антимонопольному комітеті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що вимогами прописані з урахуванням всіх випадків які виникали раніше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕРУДБУДПОСТАЧ" 111 000,00
UAH з ПДВ
93 055,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАНД-ТРЕЙД 114 012,00
UAH з ПДВ
93 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Альянс Будівельників України» 118 800,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 16:59
ПРОПОЗИЦІЯ_new.pdf
27 вересня 2019 16:59
Проект договору_new.pdf
26 вересня 2019 12:13
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:10
Технічні_вимоги.pdf
26 вересня 2019 12:10
Статут_новая редакция.pdf
26 вересня 2019 12:10
Сертифікат_якості.pdf
26 вересня 2019 12:10
Свідотцтво платника ПДВ.pdf
26 вересня 2019 12:10
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 вересня 2019 12:10
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:10
Письмова_згода.pdf
26 вересня 2019 12:10
Паспор_ваги-страницы.pdf
26 вересня 2019 12:10
Мат_тех_база.pdf
26 вересня 2019 12:10
Лист_забов'язання.pdf
26 вересня 2019 12:10
ЄДР_НЕРУДБУДПОСТАЧ.pdf
26 вересня 2019 12:10
Довідка_ наявні товару.pdf
26 вересня 2019 12:10
Відомості_про_учасника.pdf
26 вересня 2019 12:10
Аренда_автотранспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕРУДБУДПОСТАЧ"

ТОВ ЗАНД-ТРЕЙД

ТОВ «Альянс Будівельників України»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕРУДБУДПОСТАЧ"
#38689044
Переможець 93 055,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 09:30

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕРУДБУДПОСТАЧ"
#38689044
93 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт за результатами проведеної закупівлі.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 16:40
Договір № 261 від 02.10.2019 року.pdf укладений
02 жовтня 2019 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ОПРИЛЮДНЮЄТЬСЯ ЯК ПОЯСНЕННЯ Щодо звіту за результатом проведеної закупівлі UA-2019-09-19-001279-a (формується електронною системою автоматично) Предмет закупівлі: Пісок річковий Очікувана сума закупівлі 123 000,00 грн. Переможець: Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕРУДБУДПОСТАЧ». Сума за договором згідно звіту за результатом проведеної закупівлі (аукціону): 93 055,00 грн. Сума за укладеним договором, що визначена відповідно до узгодженої зміни ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товару: 93 052,80 грн. Суму за договором згідно звіту за результатом проведеної закупівлі вважати: 93 052,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 261
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML