Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пісок річковий
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001279-a ● 0840bf8688004d059e7f92d5e70716da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 123 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ .
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Документ, що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
4.9. Документи , що підтверджують наявність у учасника автомобільних ваг та проходження їх повірки (свідоцтво)
4.10. Довідка про наявність товару на складі в обсязі 100%, обладнання та матеріально-технічної бази в Подільському районі м. Києва. Замовник має право здійснити виїзну перевірку для достовірності інформації, наданої Учасником щодо наявності товару , обладнання та матеріально-технічної бази. *Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи. Документи видані іншою установою подаються в оригіналі чи нотаріально завірені копії.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути
Згорнути
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ .
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Документ, що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
4.9. Документи , що підтверджують наявність у учасника автомобільних ваг та проходження їх повірки (свідоцтво)
4.10. Довідка про наявність товару на складі в обсязі 100%, обладнання та матеріально-технічної бази в Подільському районі м. Києва. Замовник має право здійснити виїзну перевірку для достовірності інформації, наданої Учасником щодо наявності товару , обладнання та матеріально-технічної бази. *Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи. Документи видані іншою установою подаються в оригіналі чи нотаріально завірені копії.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 тони
Пісок річковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, вул. Електриків, 19-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 15:44 |
Проект договору.docx |
19 вересня 2019 15:44 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо пункту 4.10 тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2019 09:13
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:37
Доброго дня!
Згідно п.4.10 тендерної документації, Замовником вимагається довідка про наявність товару на складі в обсязі 100%, обладнання та матеріально-технічної бази в Подільському районі м. Києва.
Звертаємо увагу, що згідно технічних вимог, доставку товару здійснює Постачальник на адресу м.Київ, вул. Електриків, 19-к, усі витрати, пов'язані з доставкою бере на себе постачальник, то вважаємо таку вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику Документація прописана з усіма вимогами та з урахуванням всіх випадків які виникали раніше.
Щодо п.4.10 Тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2019 15:53
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:58
Прохання прибрати дискриминаційні вимоги в технічних вимогаг стосовно п.4.10 Тендерної документації, оскільки пісок може бути перевезено з будь-якої бази,не тільки Подільського району м.Києва. База постачання не впливає на будь-які характеристики даного виду товару. чим Постачальник в будь-якому випадку зможе доставити товар протягом вказаного строку.
Якщо умови не будуть змінені то ми вимушені будем оскаржувати свої права в антимонопольному комітеті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що вимогами прописані з урахуванням всіх випадків які виникали раніше.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕРУДБУДПОСТАЧ" |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
93 055,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЗАНД-ТРЕЙД |
114 012,00
UAH з ПДВ
|
93 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Альянс Будівельників України» |
118 800,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕРУДБУДПОСТАЧ" #38689044 |
Переможець |
93 055,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт за результатами проведеної закупівлі.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:40
|
Договір № 261 від 02.10.2019 року.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ОПРИЛЮДНЮЄТЬСЯ ЯК ПОЯСНЕННЯ Щодо звіту за результатом проведеної закупівлі UA-2019-09-19-001279-a (формується електронною системою автоматично) Предмет закупівлі: Пісок річковий Очікувана сума закупівлі 123 000,00 грн. Переможець: Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕРУДБУДПОСТАЧ». Сума за договором згідно звіту за результатом проведеної закупівлі (аукціону): 93 055,00 грн. Сума за укладеним договором, що визначена відповідно до узгодженої зміни ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товару: 93 052,80 грн. Суму за договором згідно звіту за результатом проведеної закупівлі вважати: 93 052,80 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 261 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 261 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |