Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
13 234,00 UAH
UA-2019-09-19-001255-a 718ae87df8bc4e069f7569819a730331
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Міхей Оксана Сергіївна

380445639949 ddbi@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дарницький дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188808
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60
Контактна особа: Міхей Оксана Сергіївна
380445639949
ddbi@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 13 234,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


кухонне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 штуки
кухонне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, місто Київ, Київ, Ялинкова 58/60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:42
ПРОЕКТ ДОГОВІР ПОСТАВКИ__.doc
19 вересня 2019 15:41
Технічні вимоги_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:38
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах дійсно прописана марка товару але зазначено- або аналог. При наданні аналогічного товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних характеристик вказаної марки та запропонованого вами товару. В п. 1 частини « перелік документів наданих в складі пропозиції» зазначено вимогу прописання в пропозиції серій, марок запропонованого товару (за наявності). До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ; сума оголошення закупівлі є максимальним обсягом фінансування, що виділено на придбання даного товару, додаткових коштів на сплату ПДВ виділятися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ 13 196,00
UAH з ПДВ
13 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ
#1993503050
Переможець 13 196,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:36

Документи

26 вересня 2019 16:35
Рішення № 129.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ
#1993503050
13 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 16:35
Рішення № 129.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 8219.pdf укладений
01 жовтня 2019 17:13