Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція буд. № 1/45 (комплексна будівля) в/м №1 ВЗВ ВСП м. Вінниця вул. Стрілецька, 17
Очікувана вартість
4 014 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000824-c f3266c5f0443451e8970e19b065f293f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманський Олександр Борисович

+380677002187 kevvinnicha@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Код ЄДРПОУ: 08320218
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87
Контактна особа: Уманський Олександр Борисович
+380677002187
kevvinnicha@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 17:24
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:10
Очікувана вартість: 4 014 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Термін виконання робіт протягом 2019-2020 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція буд. № 1/45 (комплексна будівля) в/м №1 ВЗВ ВСП м. Вінниця вул. Стрілецька, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування - кошти державного бюджету Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт джерело фінансування - кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 18:26
дефектні акти.pdf
19 вересня 2019 18:26
ТД реконструкція буд. 1_45.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-20-000005 ● 6ebcce7a7bc449baa6d60e7b31cc92f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.09.2019 №50
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.09.2019 №50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-09-19-000824-c 19.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-20 15:18:08

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції буд. №1/45 (комплексна будівля) в/м №1 ВЗВ ВСП м. Вінниця вул. Стрілецька, 17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-19-000824-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення та тендерної документації (пункт 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-23 15:23:25

Пояснення з власної ініціативи

Відповідно до рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.09.2019 року №50 проводиться монітрорінг закупівлі електричної енепргії для потреби КЕВ м.Вінниця (код закупівлі UA-2019-09-19-000824-c). В процесі проведення моніторінгу встановлено порушення у відпрацюванні тендерної документації на закупівлю, а саме: Замовник встановив тпндерне забезпечення у сумі 50 000,00 грн., що складає більше 1,0% від орієнтовної суми закупівлі.
Тендерний комітет КЕВ м. Вінниця вивчив дане порушення. Так, дійсно, при відпрацюванні тенедерної документації допущена помилка і не була врахована вимоги п. 1.ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі"стосовно граничної величини тендерного забезпечення саме для робіт, яке не може перевищувати 0,5%. Враховуючи, що дана помилка не може бути виправлена, тендерний комітет КЕВ м. Вінниця приймає рішення про негайну відміну цієї процедури.
В подальшому тендерна документація буде приведена до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", поновому розглянута та затверджена на засіданні тендерного комітету. Після цьогу буде можливість обявити дану процедуру повторно.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

В процесі проведення моніторінгу встановлено порушення у відпрацюванні тендерної документації на закупівлю, а саме: Замовник встановив тендерне забезпечення у сумі 50 000,00 грн., що складає більше 1,0% від орієнтовної суми закупівлі. Тендерний комітет КЕВ м. Вінниця вивчив дане порушення. Так, дійсно, при відпрацюванні тенедерної документації допущена помилка і не була врахована вимога п. 1.ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" стосовно граничної величини тендерного забезпечення саме для робіт, яке не може перевищувати 0,5%. Враховуючи, що дана помилка не може бути виправлена, тендерний комітет КЕВ м. Вінниця прийняв рішення про відміну зазначеної процедури закупівлі, про що зроблене відповідне оголошення на сайті.

2019-09-27 09:53:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-09-27 11:22:25

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 вересня 2019 16:55
Коментар щодо відміни: На підставі абзацу 2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
23 вересня 2019 16:54
протокол