Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
132 610,00 UAH
UA-2019-09-19-000813-c 98bf74b00cad4b7598a16954f40dbaee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гнатюк Олег Леонідович

380674032989 Oleg.gnatyuk@vlgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ВОЛИНЬГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03339459
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, І.Франка, 12
Контактна особа: Гнатюк Олег Леонідович
380674032989
Oleg.gnatyuk@vlgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:16
Очікувана вартість: 132 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 663,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1790 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 20 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 20 вересня 2019 15:31
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни до тендерної документації, а саме до технічних вимог щодо закупівлі паперу вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 123 057,60
UAH з ПДВ
121 646,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 124 745,40
UAH з ПДВ
122 351,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 09:46
Електронний підпис
26 вересня 2019 09:46
ISO9001 Укрпапір.pdf
26 вересня 2019 09:46
Berga Speed 80.pdf
26 вересня 2019 09:46
Статут 01.03.18.pdf
26 вересня 2019 09:46
СЕС Стора (Новий).PDF
26 вересня 2019 09:46
сертиф2.pdf
26 вересня 2019 09:46
Протокол № 26 від 06.06.2019р..pdf
26 вересня 2019 09:46
ПРОТОКОЛ № 25.pdf
26 вересня 2019 09:46
проект договора.pdf
26 вересня 2019 09:46
платник ПДВ.pdf
26 вересня 2019 09:46
Лицензия.PDF
26 вересня 2019 09:46
ЛИСТ СЕС ГОСТ 9327-60.pdf
26 вересня 2019 09:46
Згода+тех.часть.pdf
26 вересня 2019 09:46
Довідка.PDF
26 вересня 2019 09:46
Витяг ПДВ 23.09.19р..pdf
26 вересня 2019 09:46
витяг ЄДР 18.09.2019.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 11:52
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:47
цп.pdf
27 вересня 2019 11:47
тв.pdf
27 вересня 2019 11:47
сертифікат.pdf
27 вересня 2019 11:47
проект договору.pdf
27 вересня 2019 11:47
згода з умовами.pdf
27 вересня 2019 11:47
згода з договором.pdf
27 вересня 2019 11:47
гарантія якості.pdf
27 вересня 2019 11:47
Smart Line.JPG
27 вересня 2019 11:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 вересня 2019 11:47
Протокол.pdf
27 вересня 2019 11:47
Наказ.pdf
27 вересня 2019 11:47
ліцензування.pdf
27 вересня 2019 11:47
Довідка оподаткування..pdf
27 вересня 2019 11:47
довідка з банку.pdf
27 вересня 2019 11:47
Довідка ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 11:47
Витяг ПДВ Ромус.pdf
27 вересня 2019 11:47
витяг 11.07.2019.pdf
27 вересня 2019 11:47
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 121 646,40
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

04 жовтня 2019 16:38
Протокол 274.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
121 646,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2019 16:38
Протокол 274.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Український папір.pdf укладений
09 жовтня 2019 13:47