Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор «Беларус 892.2»,
Очікувана вартість
555 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000775-a b9019a7bac2a4763aa34ed664d283076
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовський Назар

380673511359 280290@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Благоустрій - Сервіс" Саранчуківської сільської ради.
Код ЄДРПОУ: 41910776
Місцезнаходження: 47533, Україна , Тернопільська обл., с. Саранчуки, вул. Личакова,18
Контактна особа: Соколовський Назар
380673511359
280290@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 555 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


повторна закупівля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Трактор «Беларус 892.2»,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47533, Україна, Тернопільська область, с. САРАНЧУКИ, Личакова 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 13:31
Тендерна документація на закупівлю Трактора (відкриті торги) (1) (6).rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000017 ● 77fdad76ab3e4d598f1f3da556f3b77a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.09.2019 № 71
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.09.2019 №71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-09-19-000775-a від 19.09.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг" 510 900,00
UAH з ПДВ
510 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:54
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:53
Статут.pdf
04 жовтня 2019 17:53
Пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 17:53
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 17:53
Кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техноторг"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій