Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000583-b 7eac212ef66d4a76a45faf7c3869f3bf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гоздек Світлана ЗНУ

+380612287523 tender_znu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125243
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Жуковського,66
Контактна особа: Гоздек Світлана ЗНУ
+380612287523
tender_znu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 19:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys MF 3010 або еквівалент, документ-камера Epson ELPDC07 або еквівалент, сканер CanoScan LIDE 220 або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys MF 3010 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Документ-камера Epson ELPDC07 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Сканер CanoScan LIDE 220 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:05
Зміни до тендерної документації.doc
23 вересня 2019 14:05
ТД зі змінами.doc
19 вересня 2019 10:44
Проект договору.doc
19 вересня 2019 10:44
ТД.doc
23 вересня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:05
Зміни до тендерної документації.doc
23 вересня 2019 14:05
ТД зі змінами.doc
19 вересня 2019 10:44
Проект договору.doc
19 вересня 2019 10:44
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 11:10
Дата відповіді: 20 вересня 2019 15:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У п.6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Технічні, кількісні, якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати вимогам замовника, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації.», а також: «В місцях, де технічні специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент»». Тобто замовником буде оцінюватись відповідність технічних характеристик предмету закупівлі вимогам, зазначеним у додатку 1 до тендерної документації, а не відповідність торгової марки або моделі.

2) В Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення Таблиці 1 у повному обсязі. У разі неможливості встановити відповідність запропонованого Учасником товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі, через відсутність в Таблиці 1 конкретного найменування товару (марка, модель, тощо), тендерна пропозиція такого Учасника може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.


3) У п.5 розділу І тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Тобто фізичні особи – підприємці, які не є платниками ПДВ беруть участь у цих відкритих торгах на рівних умовах з іншими учасниками.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Згідно ч. 1 ст. 28 критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тому найнижча цінова пропозиція буде першою (незалежно від того, який режим оподаткування у учасника). Розглядатись буде саме найнижча ціна за результатами електронного аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000583-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 23 вересня 2019 12:19
Вимога видалити посилання на Тип картриджа до Багатофункціонального пристрою
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку №1 до тендерної документації, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічного специфікації (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з підтримкою - Тип картриджа – Canon 725). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Тип картриджа – Canon 725" - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 13:56
Замовником внесені зміни до тендерної документації.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:24
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Статут 2019.pdf
04 жовтня 2019 12:17
ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Паспорт.pdf
04 жовтня 2019 12:17
наказ+протокол.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Ліцензування.pdf
04 жовтня 2019 12:17
ид_код.pdf
04 жовтня 2019 12:17
ДСЕЕ Epson.pdf
04 жовтня 2019 12:17
ДСЕЕ Canon.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Гарантійній лист.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Відповідність Epson.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Відповідність Canon MF3010.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Відповідність Canon Lide.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2019 12:17
Витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій