Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)персональні комп’ютери (системні блоки та монітори в комплекті)
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000415-a 92344a895bba47a0a41fd985613a0b46
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володіна Наталія

380445469900 cnap_desnrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42728560
Місцезнаходження: 02225, Україна , місто Київ обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, будинок 29
Контактна особа: Володіна Наталія
380445469900
cnap_desnrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 15:01
Очікувана вартість: 104 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина)персональні комп’ютери (системні блоки та монітори в комплекті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Персональні комп’ютери (системні блоки та монітори в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, місто Київ, Київ, Проспект Володимира Маяковського, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 11:19
Оголошення.docx
19 вересня 2019 11:19
проект договору.DOC
19 вересня 2019 11:19
технічні вимоги.docx
19 вересня 2019 11:18
Вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 11:05
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження, виробника або фото – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. 2) розглядаємо всі пропозиції учасників на рівних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 91 104,60
UAH
91 104,60
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 98 105,76
UAH
98 105,76
UAH
Документи
ТОВ "КомпаКом" 99 000,00
UAH
99 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 10:55
СЕС BENQ.pdf
26 вересня 2019 09:18
Балюк А.А..pdf
26 вересня 2019 09:18
Храпко В.І. (6).pdf
26 вересня 2019 09:18
трудова суханов.pdf
26 вересня 2019 09:18
Ткачик А.О..pdf
26 вересня 2019 09:18
Істотні умови договору .pdf
26 вересня 2019 09:18
Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 21:28
Електронний підпис
24 вересня 2019 21:28
Електронний підпис
24 вересня 2019 21:27
Порівняльна таблиця.pdf
24 вересня 2019 21:27
Відомості про Учасника.pdf
24 вересня 2019 21:27
Банківські довідки.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 16:38
Сервіс_центри.pdf
24 вересня 2019 16:38
!Пропозиція - 99000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 91 104,60
UAH
30 вересня 2019 15:06

Документи

30 вересня 2019 15:06
Протокол рішення №41.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
91 104,60
UAH
Документи

Документи

30 вересня 2019 15:06
Протокол рішення №41.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір Діавестенд.PDF укладений
23 жовтня 2019 14:48