Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комп'ютерне та периферійне обладнання)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000315-a e53fd0489f354673aceae3e1b2e95d24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Юлія Вікторівна

380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Вебсайт: http://dzki.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Ткач Юлія Вікторівна
380442790975
zki.buh@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:28
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне та периферійне обладнання: технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 4 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 штуки
Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комп'ютерне та периферійне обладнання). Джерело фінансування закупівлі - бюджет міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Покупцем здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:48
Додаток 5_Проект договору .doc
19 вересня 2019 10:47
Додаток 4_Технічна специфікація.docx
19 вересня 2019 10:46
Тендерна документація_3023.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 11:09
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1 повідомляємо наступне: Відповідно п. 6 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника до такого посилання застосовується вираз «або еквівалент». Щодо питання 2 повідомляємо наступне: усі Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником, інформацію про найменування виробника запропонованого товару, точне маркування моделі. Щодо питання 3 повідомляємо наступне: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 405 893,28
UAH з ПДВ
405 893,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 14:43
Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 14:06
Довідка.pdf
07 жовтня 2019 13:46
Сертифікати_BRAIN.zip
07 жовтня 2019 13:46
Договір ERC.pdf
04 жовтня 2019 15:57
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:49
Статут.pdf
04 жовтня 2019 15:49
Стаття 17.pdf
04 жовтня 2019 15:49
Рахунок Приват Апрєль.pdf
04 жовтня 2019 15:49
Рахунок в Укрсиб.tif
04 жовтня 2019 15:49
Довідка про учасника.pdf
04 жовтня 2019 15:49
Довідка Мін.Юст..png
04 жовтня 2019 15:49
Довідка МВС.jpg
04 жовтня 2019 15:49
Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2019 15:49
Пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 15:49
мон ACER.pdf
04 жовтня 2019 15:49
Висновок СЕС Kyocera.pdf
04 жовтня 2019 15:49
Висновок СЕС Kyocera 2.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:17
Електронний підпис
03 жовтня 2019 09:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 378 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 15:53
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 405 893,28
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
405 893,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 17:34
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:19
Договір_75 від 29.10.2019.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 405 893,28
UAH (в тому числі ПДВ 67 648,88 UAH)