Крісла офісні, стільці, банкетки, диван, крісла-ліжка, кушетки
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000209-a 1497cd99ceb9493b9fc47dd52490f6fe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Станція швидкої медичної допомоги міста Слов'янськ - відокремлений структурний підрозділ лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»
Код ЄДРПОУ: 38653823
Місцезнаходження замовника: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Донецька обл. м.Слов’янськ , вул. Центральна (Карла Маркса),7
Контактна особа замовника: Лукашенко Ірина
+380626224177
slavsk_pom@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Кушетки медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
5 шт
стілець Изо хром А-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 шт
стілець квест хром кожзам чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Крісло Комфорт (Comfort) • Nowy Styl • PL РК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Крісло Атлант • Контур • PL TILT чёрный
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Крісло Ліга пластик Неаполь №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
12 шт
Крісла-кроваті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 шт
Диван офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька обл., Слов'янськ, Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 вересня 2019 10:08
Електронний цифровий підпис
19 вересня 2019 10:06
Додаток 3 (тех.вимоги).doc
19 вересня 2019 10:06
ТД 2019.docx
19 вересня 2019 10:06
додаток _ 5 пропозиц_я.doc
19 вересня 2019 10:06
додаток 4 (проект договору).docx
19 вересня 2019 10:06
Додаток 2 (ст. 17).docx
19 вересня 2019 10:06
Додаток 1 (ст. 16).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 вересня 2019 12:01
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:03
Добрий день! Будь ласка, уточніть, якої ширини Вам потрібен офісний диван(поз.8). Вказані три ширини - 90 см, 150 см, 210 см?
Відповідь: Офісный диван "Спейс" Richman
Довжина 2100 мм
Висота 730 мм
Глубина 760 мм. Колір темно- коричневий (або аналог по домовленності з покупцем)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМФОРТ АВК" 72 300,00
UAH з ПДВ
72 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 11:53
Протокол2.pdf
30 вересня 2019 11:53
Протокол1.pdf
30 вересня 2019 11:53
Наказ .pdf
30 вересня 2019 11:53
Лист на гарантію товару.pdf
30 вересня 2019 11:53
Статистика.pdf
30 вересня 2019 11:53
Сертифікати м`яка.pdf
30 вересня 2019 11:53
Сертификат кушетки.PDF
30 вересня 2019 11:53
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 11:53
Свідоцтво.pdf
30 вересня 2019 11:53
Виписка.pdf
30 вересня 2019 11:53
Витяг.pdf
30 вересня 2019 11:53
Відомості про учасника .pdf
30 вересня 2019 11:53
Лист-відгук.pdf
30 вересня 2019 11:53
Аналогічний договір.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку