Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2019-09-18-002699-b bead36627684486cbd4c2be681e4d5d5
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Руженко

+380542601530 tanin-ru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03527891
Вебсайт: http://sumy.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33
Контактна особа: Тетяна Руженко
+380542601530
tanin-ru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:34
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Комп'ютерне обладнання (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, на склад, вул. Г.Кондратьєва, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету. Оплата за отриманий Товару здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів після надання Постачальником на оплату оформлених належним чином рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 17:50
ТД_2210_Суми (Монітори БФП)_вересень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:48
Дата відповіді: 20 вересня 2019 17:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Інформую, що у тендерній документації до закупівлі (Додаток 2), будь-який учасник може знайти відповідь на перші питання. Стосовно участі фізичних осіб-підприємців, замовником не встановлено ніяких обмежень щодо системи оподаткування учасників. Про, що також визначено у тендерній документації пункт 1 розділ 5.
щодо технічних характеристик товару
Дата подання: 23 вересня 2019 00:24
Дата відповіді: 23 вересня 2019 11:26
Доброго дня. У вимогах додаткових параметрів на БФП вказано: "комплектується з тонер-картриджем, який має ресурс на менше 1500 стор.". Це мається на увазі додатковий тонер-картридж?
Відповідь: Ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-002699-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК", Код ЄДРПОУ:42929861
Дата подання: 23 жовтня 2019 21:16
Вимога на рішення замовника: Скасувати рішення щодо визначення переможця, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону
Шановний Замовнику!
Прошу розглянути звернення у доданому файлі та надати відповідь у встановлені законом строки.
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 77 888,00
UAH з ПДВ
74 183,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 77 964,00
UAH з ПДВ
77 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 77 998,00
UAH з ПДВ
77 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 08:58
Електронний підпис
19 жовтня 2019 09:08
Електронний підпис
08 жовтня 2019 08:36
Електронний підпис
06 жовтня 2019 22:46
Електронний підпис
06 жовтня 2019 22:28
Паспорт HP LaserJet Pro M130.pdf
06 жовтня 2019 22:28
ГАРАНТІЯ ЩОДО ЦІНИ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2019 17:31
Електронний підпис
05 жовтня 2019 17:30
Підписаний_СЭС Acer.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 74 183,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
74 183,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 жовтня 2019 17:33
Коментар щодо відміни: Замовником неможливо усунути порушення, що виявлені у тендерній документації, існує потреба у відміні торгів з підстав визначених частиною 1 статті 31 Закону
Документи:
28 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:32
Розгляд вимоги.pdf