Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі до комп'ютерного обладнання (Харківське відділення)
Очікувана вартість
106 707,46 UAH
UA-2019-09-18-002690-b eab3688484ab4eb1b6483434577105fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Вікторія Олександрівна

(044) 465-39-09 v.melnik@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Мельник Вікторія Олександрівна
(044) 465-39-09
v.melnik@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:05
Очікувана вартість: 106 707,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 067,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 шт
Комплектуючі до комп'ютерного обладнання (Харківське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Є. Котляра, б.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 17:47
ТД_Харків_компл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:47
Дата відповіді: 19 вересня 2019 12:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню 1. Просимо уважно вивчити тендрну документацію. Тендерна документація розроблена в повній відповідності до ст. 22 Заккону "Про публічні закупівлі", зокрема щодо вимог підпункту 3) пункту 2 вказаної статті, та вже містить відповідь на поставлене питання.

По питанню 2. Просимо уважно вивчити тендрну документацію, зокрема - "Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі" (Додаток 1 до тендерної документації), що вже містить відповідь на поставлене запитання.

По питанню 3. Відповідно до Статті 5. Закону "Про публічні закупівлі", "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 102 075,00
UAH з ПДВ
98 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК МОНТАЖ" 106 252,32
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:26
19 Довідка з ДПС.pdf
15 жовтня 2019 11:26
18 Довідка з МВС.pdf
03 жовтня 2019 19:06
05 Копія Статуту.pdf
03 жовтня 2019 19:06
01 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "СК МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 98 999,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 15:27
ТОВ "СК МОНТАЖ"
#39983390
Переможець 99 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК МОНТАЖ"
#39983390
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:11
ТОВ СК МОНТАЖ.pdf укладений
28 жовтня 2019 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 99 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 500,00 UAH)