Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 3 525 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 628,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105771 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Закупівля здійснюється згідно розпорядження АТ «Укрзалізниця» № Ц-2/4-58/312-19 від 09.09.2019 та листа № ЦП-8/1072 від 06.09.2019. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 09:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 09:17 |
Додаток №9_нова редакція_17.10.2019.docx | |
18 жовтня 2019 09:17 |
3227 ТД накладки 1Р65_нова редакція_17.10.2019.docx | |
18 жовтня 2019 09:17 |
Зміни до тендеру_3227_17.10.2019.doc | |
15 жовтня 2019 19:28 |
Зміни до тендеру_3227_15.10.2019.doc | |
10 жовтня 2019 19:28 |
Зміни до тендеру_3227_10.10.2019.doc | |
08 жовтня 2019 17:05 |
Зміни до тендеру_3227_08.10.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо, на основі інструкцій щодо утримання верхньої будови залізничних колій України внести зміни до тендерної документації в додатку №1, у Технічні характеристики (Додаток А), а саме встановити показник ресурсу працездатності для накладок двоголових до рейок типу Р65 для залізниць широкої колії.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-18-000027 ● 52d2d5c3efc64084adbe4965b29d1ac1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 13:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2020 № 67
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 18.12.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-18-002679-b, 18.09.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-18-002679-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-18-002679-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення частини першої та четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення частини сьомої статті 2 Закону; порушення абзацу 2 частини першої статті 27 Закону; порушення абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, порушення частини першої статті 23 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-18-002679-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону, частини сьомої статті 2 Закону, абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, абзацу 2 частини першої статті 28 Закону Замовник не погоджується. Процедура закупівлі UA-2019-09-18-002679-b оголошена у відповідності до річного плану закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі 3 525 720,00 грн., що не перевищує межі встановлені частиною 4 статті 10 Закону (курс Євро станом на 18.09.2019 за даними офіційного сайту Нацбанку склав 2730,536 грн за 100 євро) Отже, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, відповідно до абз. 2 частини 1 статті 10 Закону оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій та додатково не оприлюднюється на веб-порталі уповноваженого органу англійською мовою. Частиною 7 статті 2 Закону передбачено, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. Замовник провів закупівлю у відповідності до вимог Закону шляхом застосування процедури відкритих торгів. 2. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Повідомляємо, що відповідно до статті 71 Закону Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. За процедурою закупівлі UA-2019-09-18-002679-b 24.12.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору.
2021-01-05 15:51:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (за результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону))
Оскарження в суді
Опис: | 12.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північно-східний офіс Держаудитслужби в особі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області) про визнання протиправним та скасування висновків від 28.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2019-09-18-002679-b. |
Дата публікації: | 13 січня 2021 |
Документи:
13 січня 2021 13:40
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
3 525 720,00
UAH з ПДВ
|
3 508 086,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
3 520 800,00
UAH з ПДВ
|
3 520 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Відхилено |
3 508 086,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 16:49
|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
3 520 800,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:31
|
ЦЗВ-05-00619-01.pdf | укладений |
24 грудня 2020 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:47
|
ЦЗВ-05-00619-01 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 15:42
|
ЦЗВ-05-00619-01.pdf | укладений |
22 листопада 2019 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-00619-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |