Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накладки 1Р65
Очікувана вартість
3 525 720,00 UAH
UA-2019-09-18-002679-b 16eed8e05a9c4367921f2958ee4b5a23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:48
Очікувана вартість: 3 525 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 628,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105771 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Накладки 1Р65
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 т
Накладки 1Р65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється згідно розпорядження АТ «Укрзалізниця» № Ц-2/4-58/312-19 від 09.09.2019 та листа № ЦП-8/1072 від 06.09.2019. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 09:17
Додаток №9_нова редакція_17.10.2019.docx
18 жовтня 2019 09:17
3227 ТД накладки 1Р65_нова редакція_17.10.2019.docx
18 жовтня 2019 09:17
Зміни до тендеру_3227_17.10.2019.doc
15 жовтня 2019 19:28
Зміни до тендеру_3227_15.10.2019.doc
10 жовтня 2019 19:28
Зміни до тендеру_3227_10.10.2019.doc
08 жовтня 2019 17:05
Зміни до тендеру_3227_08.10.2019.doc
18 жовтня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 09:17
Додаток №9_нова редакція_17.10.2019.docx
15 жовтня 2019 19:28
Додаток №9_нова редакція_15.10.2019.docx
08 жовтня 2019 17:05
Додаток №9_нова редакція_08.10.2019.docx
18 вересня 2019 17:43
Додаток №9 (8).docx
18 жовтня 2019 09:17
3227 ТД накладки 1Р65_нова редакція_17.10.2019.docx
15 жовтня 2019 19:28
3227 ТД накладки 1Р65_нова редакція_15.10.2019.docx
10 жовтня 2019 19:28
3227 ТД накладки 1Р65_нова редакція_10.10.2019.docx
08 жовтня 2019 17:05
3227 ТД накладки 1Р65_нова редакція_08.10.2019.docx
18 вересня 2019 17:43
3227 ТД накладки 1Р65 (1).docx
18 жовтня 2019 09:17
Зміни до тендеру_3227_17.10.2019.doc
15 жовтня 2019 19:28
Зміни до тендеру_3227_15.10.2019.doc
10 жовтня 2019 19:28
Зміни до тендеру_3227_10.10.2019.doc
08 жовтня 2019 17:05
Зміни до тендеру_3227_08.10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-002679-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 20 вересня 2019 15:08
Вимога
Основним показником роботи елементів верхньої будови колії є ресурс працездатності (ресурс надійності (безвідмовної роботи)), це показник який визначає період часу (пропущений вантаж) протягом якого елементи верхньої будови колії будуть працювати справно, без загрози для безпеки руху поїздів, та без загрози життю та здоров’ю пасажирів, після напрацювання елементом верхньої будови цього часу (пропущеного вантажу) потрібно проводити його заміну.
Вимагаємо, на основі інструкцій щодо утримання верхньої будови залізничних колій України внести зміни до тендерної документації в додатку №1, у Технічні характеристики (Додаток А), а саме встановити показник ресурсу працездатності для накладок двоголових до рейок типу Р65 для залізниць широкої колії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2019 17:08
На накладку двоголову до рейок типу Р65 для залізниць широкої колії, встановлення ресурсу працездатності не передбачено нормативними документами.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-002679-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 23 вересня 2019 17:14
Лист, щодо внесення змін
Лист, щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2019 17:09
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000027 ● 52d2d5c3efc64084adbe4965b29d1ac1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 13:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.12.2020 № 67
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 18.12.2020 № 67

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-18-002679-b, 18.09.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-18-002679-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-18-002679-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення частини першої та четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення частини сьомої статті 2 Закону; порушення абзацу 2 частини першої статті 27 Закону; порушення абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, порушення частини першої статті 23 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-18-002679-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону, частини сьомої статті 2 Закону, абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, абзацу 2 частини першої статті 28 Закону Замовник не погоджується. Процедура закупівлі UA-2019-09-18-002679-b оголошена у відповідності до річного плану закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі 3 525 720,00 грн., що не перевищує межі встановлені частиною 4 статті 10 Закону (курс Євро станом на 18.09.2019 за даними офіційного сайту Нацбанку склав 2730,536 грн за 100 євро) Отже, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, відповідно до абз. 2 частини 1 статті 10 Закону оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій та додатково не оприлюднюється на веб-порталі уповноваженого органу англійською мовою. Частиною 7 статті 2 Закону передбачено, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. Замовник провів закупівлю у відповідності до вимог Закону шляхом застосування процедури відкритих торгів. 2. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Повідомляємо, що відповідно до статті 71 Закону Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. За процедурою закупівлі UA-2019-09-18-002679-b 24.12.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору.

2021-01-05 15:51:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (за результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 12.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північно-східний офіс Держаудитслужби в особі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області) про визнання протиправним та скасування висновків від 28.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2019-09-18-002679-b.
Дата публікації: 13 січня 2021

Документи:

13 січня 2021 13:40
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 3 525 720,00
UAH з ПДВ
3 508 086,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 3 520 800,00
UAH з ПДВ
3 520 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 18:26
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:46
ISO АС.pdf
24 жовтня 2019 17:46
цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:46
УкрСЕПРО старый.pdf
24 жовтня 2019 17:46
Ст.17 Тонєв І.М..pdf
24 жовтня 2019 17:46
сертификат кач 1р65.pdf
24 жовтня 2019 17:46
Протокол 79C.pdf
24 жовтня 2019 17:46
платежка.pdf
24 жовтня 2019 17:45
Ліцензія.pdf
24 жовтня 2019 17:45
лист згода дог 2679.pdf
24 жовтня 2019 17:45
ИСО от АЗОВСТАЛЬ.pdf
24 жовтня 2019 17:45
додаток 9.pdf
24 жовтня 2019 17:45
дані на товар.pdf
24 жовтня 2019 17:45
ГОСТ 8193-73.pdf
24 жовтня 2019 17:45
ГОСТ 4133-73.pdf
24 жовтня 2019 17:45
Витяг з ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 17:45
4508418.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 20:01
Електронний підпис
24 жовтня 2019 20:01
Загальні до подачі.rar.p7s
24 жовтня 2019 20:01
Загальні до подачі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Відхилено 3 508 086,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 16:49
ТОВ "СОТА УКРАЇНА"
#41323412
Переможець 3 520 800,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА"
#41323412
3 520 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:31
ЦЗВ-05-00619-01.pdf укладений
24 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:47
ЦЗВ-05-00619-01 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:42
ЦЗВ-05-00619-01.pdf укладений
22 листопада 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-00619-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 434 416,19
UAH (в тому числі ПДВ 572 402,69 UAH)