Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів)
Очікувана вартість
11 517 793,00 UAH
UA-2019-09-18-002243-b ● f3124d304ce746ee9100f7ad95aa75b5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 26259988 |
Вебсайт: | http://rv.court.gov.ua/tu18/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Замкова, 22а |
Контактна особа: |
Олена Левенда +380362267853,+380362268902 olena771@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 11 517 793,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 57000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, вул. Д.Галицького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 16:11 |
Тендерна документація_Капітальний ремонт І-ІІІ поверхів_Дубно_09.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-002243-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство Модена, Код ЄДРПОУ:31541926
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд"
03.10.2019 р. відбулась закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів)». Закупівля з приводу вказаного об’єкту відбувалась раніше :
1. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт підвалу), де переможцем був ТОВ «Рівнетрансбуд».
2. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів, ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЬ.
3. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету). ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЬ.
У даній закупівлі, аукціон по якій відбувся 03.10.2019 року наявні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд" згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
У зв’язку з цим, просимо Тендерний комітет при розгляді пропозиції учасника ТОВ «Рівнетрансбуд» звернути увагу на те, що документи до тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, присутня недостовірна інформація та порушенні певні норми законодавства України, а саме:
1. Відповідно Розділу ІІІ п.2 ТД Учасник повинен надати грошове забезпечення у вигляді Електронної банківської гарантії з накладанням ЕЦП/КЕП уповноваженої особи банка-гаранта.
Учасником надано Електронну банківську гарантію без накладеного ЕЦП/КЕП, відповідно до Розділу ІІІ п. 26 ЗУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія повинна містити «підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта» - дана банківська гарантія не відповідає вимогам ТД.
2. Відповідно вимог Додатку 5 ТД учасник повинен надати План фінансування.
Учасником не надано Плану фінансування, що не відповідає вимогам ТД.
3. Відповідно Розділу ІІІ п. 1.1 Учасникповинен надати інформацію про залучення/незалучення субпідрядника.
Учасником надано довідку в довільній формі №366 від 25.09.2019 про не залучення субпідрядника до виконання робіт, враховуючи що ТОВ «Рівнетрансбуд» залучив субпідрядну організацію, документ вказує на недостовірність інформації що не відповідає вимогам ТД.
4. Відповідно вимог Додатку 2 Учасник повинен надати копії Аналогічних договорів(2 шт.).
Учасником надано аналогічні договори які не містять робіт по Відеонагляду – що не відповідає вимогам ТД.
5. Відповідно до змісту ТД учасником за власною ініціативою можуть бути надані документи, що підтверджують досвід та його технічні можливості.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Декларацію з відомостями матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки» - даний документ містить закреслені слова, що не дає можливості перевірити його автентичність. Також, учасником наданоСвідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – дані документи є нечитабельними.
6. Відповідно до вимог Розділ ІІІ п. 1.1 Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами.
Учасником надано довідку про наявну заборгованість по кредитам, що свідчить про можливе розкрадання коштів з бюджету у разі визнання даного учасника Переможцем торгів.
7. Відповідно до вимог Розділу ІІІ п.5 Учасником мають бути надані документи які підтверджують відповідність Статтям 17 та 16 (для субпідрядної організації).
Учасником не надано довідку про відсутність підстав для відмови відповідно Статті 17, що є невідповідністю до вимог ТД.
Розгорнути
Згорнути
1. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт підвалу), де переможцем був ТОВ «Рівнетрансбуд».
2. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів, ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЬ.
3. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету). ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЬ.
У даній закупівлі, аукціон по якій відбувся 03.10.2019 року наявні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд" згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
У зв’язку з цим, просимо Тендерний комітет при розгляді пропозиції учасника ТОВ «Рівнетрансбуд» звернути увагу на те, що документи до тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, присутня недостовірна інформація та порушенні певні норми законодавства України, а саме:
1. Відповідно Розділу ІІІ п.2 ТД Учасник повинен надати грошове забезпечення у вигляді Електронної банківської гарантії з накладанням ЕЦП/КЕП уповноваженої особи банка-гаранта.
Учасником надано Електронну банківську гарантію без накладеного ЕЦП/КЕП, відповідно до Розділу ІІІ п. 26 ЗУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія повинна містити «підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта» - дана банківська гарантія не відповідає вимогам ТД.
2. Відповідно вимог Додатку 5 ТД учасник повинен надати План фінансування.
Учасником не надано Плану фінансування, що не відповідає вимогам ТД.
3. Відповідно Розділу ІІІ п. 1.1 Учасникповинен надати інформацію про залучення/незалучення субпідрядника.
Учасником надано довідку в довільній формі №366 від 25.09.2019 про не залучення субпідрядника до виконання робіт, враховуючи що ТОВ «Рівнетрансбуд» залучив субпідрядну організацію, документ вказує на недостовірність інформації що не відповідає вимогам ТД.
4. Відповідно вимог Додатку 2 Учасник повинен надати копії Аналогічних договорів(2 шт.).
Учасником надано аналогічні договори які не містять робіт по Відеонагляду – що не відповідає вимогам ТД.
5. Відповідно до змісту ТД учасником за власною ініціативою можуть бути надані документи, що підтверджують досвід та його технічні можливості.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Декларацію з відомостями матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки» - даний документ містить закреслені слова, що не дає можливості перевірити його автентичність. Також, учасником наданоСвідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – дані документи є нечитабельними.
6. Відповідно до вимог Розділ ІІІ п. 1.1 Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами.
Учасником надано довідку про наявну заборгованість по кредитам, що свідчить про можливе розкрадання коштів з бюджету у разі визнання даного учасника Переможцем торгів.
7. Відповідно до вимог Розділу ІІІ п.5 Учасником мають бути надані документи які підтверджують відповідність Статтям 17 та 16 (для субпідрядної організації).
Учасником не надано довідку про відсутність підстав для відмови відповідно Статті 17, що є невідповідністю до вимог ТД.
Скасована
Дата: 10 жовтня 2019 14:43
Причина: не потрібно
Номер вимоги: UA-2019-09-18-002243-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство Модена, Код ЄДРПОУ:31541926
Дата подання: 10 жовтня 2019 17:10
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд"
ПП "Модена" (код ЭДРПОУ 31541926) просимо тендерний комітет звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд" та дискваліфікувати даного учасника відповідно до статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Учасником ТОВ "Рівнетрансбуд" не надано повного пакету документів які вимаггались ТД, а саме:
1. Надано Електронну банківську гарантію без накладеного ЕЦП/КЕП, цим самим порушено ЗУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія повинна містити «підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта»;
2. Надано аналогічні договори які не містять робіт по "Встановленню відеонагляду" - що є порушенням відповідно до вимог ТД Додатку 2;
3. Надано Плану фінансування - що є порушенням відповідно до вимог ТД Додатку 5;
4. Надано «Декларацію з відомостями матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки» - з присутніми закресленими словами, що не дає можливості перевірити даний документ на достовірність;
5.Надано довідку №366 про не залучення субпідрядної організації до виконання робіт. ТОВ «Рівнетрансбуд» залучив субпідрядну організацію, дана довідка вказує на недостовірність інформації.
6.Надано довідку про присутню заборгованість по кредитам, що свідчить про можливе розкрадання матеріальних ресурсів та фінансів з бюджету у разі визнання даного учасника Переможцем для погашення власної заборгованості та незаконного збагачення;
7.Не надано довідку з переліком підстав для відмови Статті 17, що є невідповідністю до вимог ТД.
8. Надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – документи подані в нечитабельному вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Учасником ТОВ "Рівнетрансбуд" не надано повного пакету документів які вимаггались ТД, а саме:
1. Надано Електронну банківську гарантію без накладеного ЕЦП/КЕП, цим самим порушено ЗУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія повинна містити «підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта»;
2. Надано аналогічні договори які не містять робіт по "Встановленню відеонагляду" - що є порушенням відповідно до вимог ТД Додатку 2;
3. Надано Плану фінансування - що є порушенням відповідно до вимог ТД Додатку 5;
4. Надано «Декларацію з відомостями матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки» - з присутніми закресленими словами, що не дає можливості перевірити даний документ на достовірність;
5.Надано довідку №366 про не залучення субпідрядної організації до виконання робіт. ТОВ «Рівнетрансбуд» залучив субпідрядну організацію, дана довідка вказує на недостовірність інформації.
6.Надано довідку про присутню заборгованість по кредитам, що свідчить про можливе розкрадання матеріальних ресурсів та фінансів з бюджету у разі визнання даного учасника Переможцем для погашення власної заборгованості та незаконного збагачення;
7.Не надано довідку з переліком підстав для відмови Статті 17, що є невідповідністю до вимог ТД.
8. Надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – документи подані в нечитабельному вигляді.
Скасована
Дата: 10 жовтня 2019 17:26
Причина: Технічні причини
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Рівнетрансбуд" #38012798 |
Переможець |
8 904 065,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:28
|
Додаткова угода Рівнетрансбуд № 08-225-23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:54
|
Додаткова угода №7-172-22 Рівнетрансбуд.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:10
|
Додаткова угода № 6 до договору 262-19 від 28.10.2019.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:11
|
Додаткова угода_5_Рівнетрансбуд_2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 09:59
|
Додаткова угода_4_Рівнетрансбуд_2020.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:31
|
Додаткова угода 3 Рівнетрансбуд Дубно ремонт І-ІІІ пов..pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 15:14
|
Додаткова угода_Рівнетрансбуд_ремонт І-ІІІ пов.Дубно_2019.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 11:49
|
Договір_Капітальний ремонт І-ІІІ пов. Дубно_28.10.2019.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних (механічних) неточностей |
Номер договору про закупівлю: | 262-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/269-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми зобов'язань у 2019 році та збільшення суми зобов'язань у 2020 році без зміни загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 262-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/481-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з запровадженням карантинних заходів Кабінетом Міністрів України з метою протидії поширенню короновірусної інфекційної хвороби COVID-19, які були спрямовані на призупинення або обмеження господарської діяльності та у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 262-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/146-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 262-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/250-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 262-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6/230-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 262-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/172-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX, пунктів 2.3, 12.4, 12.5, 17.1, 18.1, 18.2, підпункту 3 пункту 21.1, пункту 21.4 Договору, у зв’язку з обставинами непереборної сили, а саме – запровадженням воєнного стану по всій території нашої держави, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Президентом України підписаний Указ №642022 «Про введення воєнного стану в Україні», який підтримано Верховною Радою України, котрий триває і досі та пріоритетністю здійснення видатків Казначейством та органами Казначейства, відповідно до якої у першу чергу проводяться видатки на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану і т.д. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №590 від 09.06.2021 (із змінами). |
Номер договору про закупівлю: | 262-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/225-23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |