Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів)
Очікувана вартість
11 517 793,00 UAH
UA-2019-09-18-002243-b f3124d304ce746ee9100f7ad95aa75b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Левенда

+380362267853
+380362268902
olena771@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 26259988
Вебсайт: http://rv.court.gov.ua/tu18/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Замкова, 22а
Контактна особа: Олена Левенда
+380362267853,+380362268902
olena771@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:08
Очікувана вартість: 11 517 793,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, вул. Д.Галицького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-002243-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство Модена, Код ЄДРПОУ:31541926
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд"
03.10.2019 р. відбулась закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів)». Закупівля з приводу вказаного об’єкту відбувалась раніше :
1. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт підвалу), де переможцем був ТОВ «Рівнетрансбуд».
2. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів, ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЬ.
3. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету). ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЬ.
У даній закупівлі, аукціон по якій відбувся 03.10.2019 року наявні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд" згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
У зв’язку з цим, просимо Тендерний комітет при розгляді пропозиції учасника ТОВ «Рівнетрансбуд» звернути увагу на те, що документи до тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, присутня недостовірна інформація та порушенні певні норми законодавства України, а саме:
1. Відповідно Розділу ІІІ п.2 ТД Учасник повинен надати грошове забезпечення у вигляді Електронної банківської гарантії з накладанням ЕЦП/КЕП уповноваженої особи банка-гаранта.
Учасником надано Електронну банківську гарантію без накладеного ЕЦП/КЕП, відповідно до Розділу ІІІ п. 26 ЗУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія повинна містити «підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта» - дана банківська гарантія не відповідає вимогам ТД.
2. Відповідно вимог Додатку 5 ТД учасник повинен надати План фінансування.
Учасником не надано Плану фінансування, що не відповідає вимогам ТД.
3. Відповідно Розділу ІІІ п. 1.1 Учасникповинен надати інформацію про залучення/незалучення субпідрядника.
Учасником надано довідку в довільній формі №366 від 25.09.2019 про не залучення субпідрядника до виконання робіт, враховуючи що ТОВ «Рівнетрансбуд» залучив субпідрядну організацію, документ вказує на недостовірність інформації що не відповідає вимогам ТД.
4. Відповідно вимог Додатку 2 Учасник повинен надати копії Аналогічних договорів(2 шт.).
Учасником надано аналогічні договори які не містять робіт по Відеонагляду – що не відповідає вимогам ТД.
5. Відповідно до змісту ТД учасником за власною ініціативою можуть бути надані документи, що підтверджують досвід та його технічні можливості.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Декларацію з відомостями матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки» - даний документ містить закреслені слова, що не дає можливості перевірити його автентичність. Також, учасником наданоСвідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – дані документи є нечитабельними.
6. Відповідно до вимог Розділ ІІІ п. 1.1 Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами.
Учасником надано довідку про наявну заборгованість по кредитам, що свідчить про можливе розкрадання коштів з бюджету у разі визнання даного учасника Переможцем торгів.
7. Відповідно до вимог Розділу ІІІ п.5 Учасником мають бути надані документи які підтверджують відповідність Статтям 17 та 16 (для субпідрядної організації).
Учасником не надано довідку про відсутність підстав для відмови відповідно Статті 17, що є невідповідністю до вимог ТД.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 жовтня 2019 14:43
Причина: не потрібно
Номер вимоги: UA-2019-09-18-002243-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство Модена, Код ЄДРПОУ:31541926
Дата подання: 10 жовтня 2019 17:10
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд"
ПП "Модена" (код ЭДРПОУ 31541926) просимо тендерний комітет звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Рівнетрансбуд" та дискваліфікувати даного учасника відповідно до статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Учасником ТОВ "Рівнетрансбуд" не надано повного пакету документів які вимаггались ТД, а саме:
1. Надано Електронну банківську гарантію без накладеного ЕЦП/КЕП, цим самим порушено ЗУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія повинна містити «підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта»;
2. Надано аналогічні договори які не містять робіт по "Встановленню відеонагляду" - що є порушенням відповідно до вимог ТД Додатку 2;
3. Надано Плану фінансування - що є порушенням відповідно до вимог ТД Додатку 5;
4. Надано «Декларацію з відомостями матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки» - з присутніми закресленими словами, що не дає можливості перевірити даний документ на достовірність;
5.Надано довідку №366 про не залучення субпідрядної організації до виконання робіт. ТОВ «Рівнетрансбуд» залучив субпідрядну організацію, дана довідка вказує на недостовірність інформації.
6.Надано довідку про присутню заборгованість по кредитам, що свідчить про можливе розкрадання матеріальних ресурсів та фінансів з бюджету у разі визнання даного учасника Переможцем для погашення власної заборгованості та незаконного збагачення;
7.Не надано довідку з переліком підстав для відмови Статті 17, що є невідповідністю до вимог ТД.
8. Надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – документи подані в нечитабельному вигляді.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 жовтня 2019 17:26
Причина: Технічні причини

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рівнетрансбуд" 8 904 065,00
UAH з ПДВ
8 904 065,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Модена 11 230 999,20
UAH з ПДВ
11 230 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:33
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:25
Довідка про несудимість
07 жовтня 2019 10:33
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:35
Реєстр документів.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Довідки банк.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Підписаний_Лицензия.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Підписаний_G1019-7812-GL_tender.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Кошториси.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Додаток 2 частина 2.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Додаток 2 частина 1.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Довідки Додаток 3 ч 2.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Довідки Додаток 3.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Договір підряду.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Субпідрядник.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Статутні.pdf
03 жовтня 2019 15:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рівнетрансбуд"

Приватне підприємство Модена

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рівнетрансбуд"
#38012798
Переможець 8 904 065,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рівнетрансбуд"
#38012798
8 904 065,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:28
Додаткова угода Рівнетрансбуд № 08-225-23.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 16:22
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 16:54
Додаткова угода №7-172-22 Рівнетрансбуд.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:10
Додаткова угода № 6 до договору 262-19 від 28.10.2019.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:11
Додаткова угода_5_Рівнетрансбуд_2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 09:59
Додаткова угода_4_Рівнетрансбуд_2020.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:31
Додаткова угода 3 Рівнетрансбуд Дубно ремонт І-ІІІ пов..pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:31
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 15:14
Додаткова угода_Рівнетрансбуд_ремонт І-ІІІ пов.Дубно_2019.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 15:13
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 11:49
Договір_Капітальний ремонт І-ІІІ пов. Дубно_28.10.2019.pdf укладений
29 жовтня 2019 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічних (механічних) неточностей
Номер договору про закупівлю: 262-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/269-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми зобов'язань у 2019 році та збільшення суми зобов'язань у 2020 році без зміни загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 262-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/481-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з запровадженням карантинних заходів Кабінетом Міністрів України з метою протидії поширенню короновірусної інфекційної хвороби COVID-19, які були спрямовані на призупинення або обмеження господарської діяльності та у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 262-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/146-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 262-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/250-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 262-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6/230-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 262-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/172-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX, пунктів 2.3, 12.4, 12.5, 17.1, 18.1, 18.2, підпункту 3 пункту 21.1, пункту 21.4 Договору, у зв’язку з обставинами непереборної сили, а саме – запровадженням воєнного стану по всій території нашої держави, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Президентом України підписаний Указ №642022 «Про введення воєнного стану в Україні», який підтримано Верховною Радою України, котрий триває і досі та пріоритетністю здійснення видатків Казначейством та органами Казначейства, відповідно до якої у першу чергу проводяться видатки на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану і т.д. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №590 від 09.06.2021 (із змінами).
Номер договору про закупівлю: 262-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/225-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML