Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання –за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33120000-7 (Електрокардіограф) (за кодом НК 024:2019 – код 11407 – «Електрокартіограф основного призначення»)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-09-18-002024-b 501d6f58446345e8a1d50faf3f588447
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Микитенко

+380983975249 tender.kcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа: Анастасія Микитенко
+380983975249
tender.kcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:20
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання –за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33120000-7 (Електрокардіограф) (за кодом НК 024:2019 – код 11407 – «Електрокартіограф основного призначення»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на товар. Джерело фінансування - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:37
Додаток 8.docx
18 вересня 2019 15:37
Додаток 1.docx
18 вересня 2019 15:37
Додаток 6.docx
18 вересня 2019 15:37
ТД електрокардіограф.doc
18 вересня 2019 15:37
Додаток 3.docx
18 вересня 2019 15:37
Додаток 2.docx
18 вересня 2019 15:37
Додаток 5.docx
18 вересня 2019 15:37
Додаток 7.docx
18 вересня 2019 15:37
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 20 416,00
UAH з ПДВ
20 416,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР" 21 500,00
UAH з ПДВ
21 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 20 416,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
20 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:39
дод.угода.pdf укладений
24 грудня 2019 14:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:25
дод.угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 08:34
дод.угода.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 08:33
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 08:23
договір.pdf укладений
21 жовтня 2019 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.1. Договору № 34/32 від 21.10.2019р.. викласти в наступній редакції: «1.1. Придбання медичного обладнання для комунального некомерційного підприємства “Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради” за адресою: вул. Амосова, 8, м. Коростень Житомирської області. Постачальник зобов’язується здійснити поставку і передати у власність Замовнику Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання –за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33120000-7 (Електрокардіограф) (за кодом НК 024:2019 – код 11407 – «Електрокартіограф основного призначення»), далі – Товар, а Замовник зобов’язується своєчасно прийняти та оплатити Товар на умовах цього Договору».
Номер договору про закупівлю: 34/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору зменшити на 20416 грн. 00 коп. у т.ч. ПДВ 7% - 1335,63 грн., укладений Договір між Замовником та Постачальником розірвати за домовленістю сторін.
Номер договору про закупівлю: 34/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування, Сторони дійшли згоди суму Договору зменшити на 20 416 грн. 00 коп. (Двадцять тисяч чотириста шістнадцять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 7% - 1 335,63 грн. (Одна тисяча триста тридцять п’ять грн. 63 коп.), укладений Договір між Замовником та Постачальником розірвати за домовленістю сторін.