Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вікнянська сільська рада Заставнівського району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 04418570 |
Місцезнаходження: | 59433, Україна , Чернівецька обл., село Вікно, Головна,№80 |
Контактна особа: |
Вікнянська сільська рада 380955944196 wiknorada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 20:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 08:00 |
Очікувана вартість: | 5 763 208,96 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
17 жовтня 2019 21:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 21:13 |
ТД_Вікно утеплення фасад школа.docx |
17 жовтня 2019 21:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
15 жовтня 2019 21:13 |
ТД_Вікно утеплення фасад школа.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-11-000025 ● 83048eb0a09143bdb5cb3aa7038f274c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2020 № 2
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 січня 2020 року № 2
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-09-18-001776-a від 18.09.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду першого питання констатуючої частини до моніторингу закупівлі, щодо відсутності в тендерній документації методики оцінки за критерієм «Ціна» податку на додану вартість (ПДВ) та дотримання учасниками нормативно-правових документів зокрема, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16 вересня 2015р. №549/2015 повідомляємо, що під час оголошення відкритих торгів Замовник було взято зразок орієнтовної тендерної документації розміщеної в публічному доступі веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель минулих років. На підставі викладеного, вищезазначені помилки допущені неумисно. Щодо другого питання констатуючої частини до моніторингу закупівлі щодо визнання переможцем учасника ФОП «ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне: Замовником здійснено розгляд пропозиції учасника ФОП Штефанюк О.Г. керуючись ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.. Зокрема згідно умов Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Напідставі викладеного найбільш економічно вигідною та найнижчою є пропозиція ФОП Штефанюк О.Г. На думку замовника, недотримання встановленої форми документів, було розглянуто як формально (несуттєвими) помилками в тендерній пропозиції та які не призводять до відхилення такої пропозиції. З метою усунення встановленого порушення, Замовником прийнято рішення про розривання за згодою сторін договору укладеного за результтаами процедури.
2020-01-25 10:33:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-02-06 12:49:04
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Утеплення фасаду школи |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1 Утеплення фасаду школи
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 976 272,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерела фінансування- власні кошти і виділена субвенція. Кошторисна вартість включає єдиний податок. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ" |
2 361 034,00
UAH з ПДВ
|
1 797 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ |
2 386 297,20
UAH з ПДВ
|
1 798 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" |
2 447 975,00
UAH з ПДВ
|
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Буковей В.В. |
2 461 386,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА" |
2 563 616,40
UAH з ПДВ
|
2 563 616,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ" #3217218152 |
Переможець |
1 797 990,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2020 10:59
|
IMG_0008 (1).jpg | укладений |
25 січня 2020 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 20:28
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 20:26
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 20:26
|
pdfjoiner.pdf | укладений |
15 листопада 2019 20:24
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (1).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:18
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (2).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:18
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (3).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:18
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (4).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:18
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (5).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:18
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (3).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:11
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (2).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:11
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (1).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:11
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (5).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:11
|
2019_11_15 20_00 Office Lens (4).jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:11
|
20191115_172313.jpg | укладений |
15 листопада 2019 20:10
|