Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Корегування проекту "Будівництво мереж каналізації з каналізаційною насосною станцією по вул. Набережна (колишня вул. Свердлова) в м. Генічеськ Херсонської області. (Друга черга будівництва)
Очікувана вартість
5 484 382,00 UAH
UA-2019-09-18-001752-a 0b779c01de534ed38c64364668a540ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малишко Андрій Анатолійович

+380553437097 vodnhoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Генічеське ВУВКГ
Код ЄДРПОУ: 04639087
Місцезнаходження: 75500, Україна , Херсонська обл., місто Генічеськ, вулиця Соборна,196
Контактна особа: Малишко Андрій Анатолійович
+380553437097
vodnhoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 19:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 11:13
Очікувана вартість: 5 484 382,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Корегування проекту "Будівництво мереж каналізації з каналізаційною насосною станцією по вул. Набережна (колишня вул. Свердлова) в м. Генічеськ Херсонської області. (Друга черга будівництва). Кошти державного фонду регіонального розвитку та кошти місцевих бюджетів .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, Генічеськ, вул. Набережна, (колишня вул. Свердлова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 08:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 19:53
Перелiк_змiн_2.doc
09 жовтня 2019 19:53
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
02 жовтня 2019 09:55
договор_(нова_редакцiя).docx
10 жовтня 2019 08:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 19:53
Перелiк_змiн_2.doc
02 жовтня 2019 09:55
Перелiк_змiн.doc
09 жовтня 2019 19:53
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
02 жовтня 2019 09:55
Тендерна_документацiя_кiнцево_(нова_редакцiя).doc
18 вересня 2019 19:38
Тендерна_документацiя кінцево.doc
02 жовтня 2019 09:55
договор_(нова_редакцiя).docx
18 вересня 2019 19:38
договор.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000013 ● be1ad9c012d84f05aa424fc84e9c6691
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.12.2019 № 242

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-18-001752-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-11 11:02:11

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва мереж каналізації з каналізаційною насосною станцією по вул. Набережна (колишня вул. Свердлова) в м. Генічеськ Херсонської області, що проводить КП Генічеське ВУВКГ (далі – Замовник) за номером UA-2019-09-18-001752-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:

Поясніть чому Замовником встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції, що становить 0,51 % від очікуваної вартості в порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону?

Якими підставами обґрунтовано рішення про визнання ТОВ «РІВАР-А» переможцем торгів при тому, що учасником не надано документу, який посвідчує особу, що уповноважена підписувати договір, а саме на директора Рибальченко Сергія Дасійовича відповідно до вимог п.4 Розділу VI тендерної документації?

Чому договір про закупівлю №1 від 14.11.2019 оприлюднено без додатків №1,№2, які є невід’ємними частинами договору?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

пояснення про усунення порушень (документ надається в окремому файлі)

2020-01-03 13:19:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону, а саме розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі 28000 грн перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі робіт та становить 0,51%.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВАР-А" 5 483 547,92
UAH з ПДВ
5 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОЛІМЕРКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" 5 428 827,00
UAH з ПДВ
5 428 827,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2019 08:29
Електронний підпис
02 листопада 2019 08:29
Електронний підпис
02 листопада 2019 08:26
Довідка про засудження.pdf
23 жовтня 2019 18:59
Електронний підпис
23 жовтня 2019 18:57
7.imd
23 жовтня 2019 18:57
11.Витрати.pdf
23 жовтня 2019 18:56
7.bdcu
17 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:50
12 Банківська гарантія.pdf
17 жовтня 2019 15:50
Локальний кошторис 2-3-1.pdf
17 жовтня 2019 15:50
Витрати (розрахунки).pdf
17 жовтня 2019 15:50
Локальний кошторис 2-2-2.pdf
17 жовтня 2019 15:50
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
17 жовтня 2019 15:50
Локальний кошторис 7-1-1.pdf
17 жовтня 2019 15:50
Локальний кошторис 4-1-1.pdf
17 жовтня 2019 15:50
7.imd
17 жовтня 2019 15:50
Локальний кошторис 2-2-1.pdf
17 жовтня 2019 15:50
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
17 жовтня 2019 15:50
7.bdcu
17 жовтня 2019 15:50
38 Проект договора+ДЦ.pdf
17 жовтня 2019 15:50
15 Довідка-працівників.pdf
17 жовтня 2019 15:50
17 Договори + КБ-3.pdf
17 жовтня 2019 15:50
03 Статут.pdf
17 жовтня 2019 15:50
11 Ліцензія.pdf
17 жовтня 2019 15:50
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
17 жовтня 2019 15:50
18 Лист-відгук.pdf
17 жовтня 2019 15:50
06 С-во ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 15:50
09 Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 жовтня 2019 15:50
33 Субпідрядники.pdf
17 жовтня 2019 15:50
19 Довідка про корупцію.pdf
17 жовтня 2019 15:50
25 Гарант.лист п.5.5.1-5.5.3.pdf
17 жовтня 2019 15:50
05 Чисті активі.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 22:28
25.imd
17 жовтня 2019 22:28
25.bdcu
17 жовтня 2019 22:28
Договірна ціна.pdf
17 жовтня 2019 22:28
Графіки.pdf
17 жовтня 2019 22:28
Договір Генічеськ.PDF
17 жовтня 2019 22:28
тендерна пропозиція.PDF
17 жовтня 2019 22:28
Інформація про МТБ.pdf
17 жовтня 2019 22:28
Установчi_документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВАР-А"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОЛІМЕРКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВАР-А"
#23574264
Переможець 5 427 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВАР-А"
#23574264
5 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:26
ДОПУГОДА (1).pdf зміни до договору
15 листопада 2019 11:23
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 10:15
протокол корегування плану укладений
14 листопада 2019 10:11
Договір № 1 укладений
14 листопада 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML