Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
155 430,00 UAH
UA-2019-09-18-001585-b c0b57cd30b074ceb871b6361e79f053d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Красіцька

+380964286186 osvita.radekhiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43081140
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., м. Радехів, вул. Проспект Відродження, буд. 3
Контактна особа: Галина Красіцька
+380964286186
osvita.radekhiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:24
Очікувана вартість: 155 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 777,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбуки - 11 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80200, Україна, Львівська область, м.Радехів, проспект Відродження, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:26
Додаток 5_Лист -згода_персональні дані.docx
18 вересня 2019 14:26
Додаток 1_Тендерна пропозиція.docx
18 вересня 2019 14:26
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx
18 вересня 2019 14:26
Додаток 3_Технічне завдання.doc
18 вересня 2019 14:26
Додаток 4_Проект договору.docx
18 вересня 2019 14:26
ТД_Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 вересня 2019 21:30
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:16
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання. 1)Якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж ті, які вказані у технічному завданні. Товар повинен мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи/ сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб/декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів/свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання. 2) Так, ми розглядатимемо пакет програмного забезпечення LibreOffice.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання. 1) Товар повинен відповідати технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації). Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічного завдання. 2) В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерелом походження(країна) товару (подається у вигляді скан-копії порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, країна походження);
3) До участі в закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. При формуванні ціни тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі враховує відповідні пункти Податкового кодексу України (у частині застосування ПДВ) та вартості інших витрат необхідних для виконання договору, які визначені тендерною документацією. Тобто до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці. При оцінці пропозиції фізичної особи-підприємця (не платника ПДВ) розглядатиметься його ціна як остаточна. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації даної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 125 281,64
UAH з ПДВ
125 281,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 146 999,82
UAH з ПДВ
146 999,82
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 125 281,64
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:37
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Відхилено 146 999,82
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:40

Документи

11 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис

Документи

11 жовтня 2019 16:40
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2019 16:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі