Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
Очікувана вартість
168 600,00 UAH
UA-2019-09-18-001098-b ● 2feede0995ac44b58006590a49c1b5b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 168 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 843,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2019 рік № 1941 від 05.09.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Ноутбук (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дислокація закладів згідно Додатку 2, що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 12:17 |
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
18 вересня 2019 12:17 |
Проект договора.docx | |
18 вересня 2019 12:17 |
Тендерна документація.docx |
20 вересня 2019 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2019 12:17 |
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
|||
18 вересня 2019 12:17 |
Проект договора.docx
|
|||
18 вересня 2019 12:17 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 8 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Ми не обмежуємо коло потенційних учасників за признаком системи оподаткування.Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ ми будемо згідно чинного законодавства: розглядатиме його ціну як остаточну.
Документація
Дата подання: 19 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Усі вимоги закупівлі товару викладено у тендерній документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
138 900,00
UAH з ПДВ
|
138 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
167 700,00
UAH з ПДВ
|
155 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
160 668,72
UAH з ПДВ
|
160 668,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
138 900,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 18:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 17:19
|
Договор 49.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 17:18
|