Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізор, проектор)
Очікувана вартість
264 128,00 UAH
UA-2019-09-18-001023-b 5b263c5bfd9c4092aa7dc3d7c44e7578
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:38
Очікувана вартість: 264 128,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 320,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2019 рік № 1941 від 05.09.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
Телевізор, проектор (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дислокація закладів згідно Додатку 2, що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 12:00
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
18 вересня 2019 12:00
Проект договору.docx
18 вересня 2019 12:00
Тендерна документація.docx
18 вересня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 12:00
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
18 вересня 2019 12:00
Проект договору.docx
18 вересня 2019 12:00
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:37
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 8 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Ми не обмежуємо коло потенційних учасників за признаком системи оподаткування.Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ ми будемо згідно чинного законодавства: розглядатиме його ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 236 646,00
UAH з ПДВ
236 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 258 550,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:33
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:33
KIVI СЕС_LED_телевізор.PDF
02 жовтня 2019 15:33
Epson декларація.pdf
02 жовтня 2019 15:33
Epson гігіена.jpg
02 жовтня 2019 15:33
Epson гігіена 2.jpg
02 жовтня 2019 15:33
реєстр.pdf
02 жовтня 2019 15:33
р6 п4 Паспорт Жукова.pdf
02 жовтня 2019 15:32
Д6 Проект Договору.pdf
02 жовтня 2019 15:32
Д4 Специфікація.pdf
02 жовтня 2019 15:32
д3 п13 Держ.реєстр, ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 15:32
Д1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 жовтня 2019 15:32
гарлист Про пакування.pdf
02 жовтня 2019 15:32
відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 15:32
Витяг від 26.09.2019.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:53
Д1 Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 11:40
ТХ додаток.pdf
03 жовтня 2019 11:40
Специфікація додаток.pdf
03 жовтня 2019 11:40
реєстраційні завірені.pdf
03 жовтня 2019 11:40
реєстр.pdf
03 жовтня 2019 11:40
Повноваження.pdf
03 жовтня 2019 11:40
паспорт2.jfif
03 жовтня 2019 11:40
паспорт1.jfif
03 жовтня 2019 11:40
Лист-Згода.pdf
03 жовтня 2019 11:40
ІПН.jpg
03 жовтня 2019 11:40
єдинсвід Базілєєв О.О.pdf
03 жовтня 2019 11:40
довідка МТБ.pdf
03 жовтня 2019 11:40
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 236 646,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
236 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 22:03
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 15:10
Додаткова угода 1 до договору 51.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 15:08
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 18:03
Договор 51.pdf укладений
24 жовтня 2019 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 236 646,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 441,00 UAH)