Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

80. Замки та фурнітура
Очікувана вартість
119 365,00 UAH
UA-2019-09-18-000816-b 9378b7f72b4745e780679c1774f40038
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 11:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 11:20
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:59
Очікувана вартість: 119 365,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
946 штука
Замки та фурнітура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:23
додатки.pdf
18 вересня 2019 11:23
договір.doc
18 вересня 2019 11:23
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:45
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно технічних вимог предмета закупівлі. 2. Дана вимога застосовується у технічних вимогах документації. 3. ФОП допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000816-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК", Код ЄДРПОУ:40247085
Дата подання: 10 жовтня 2019 00:34
Оскарження
Прохання повторно розглянути пропозицію учасника ФОП МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА. Адже він пропонує продукцію, яка не відповідає вимогам замовника. А саме, згідно додатку №4, тендерної документації, ручка на планці 72 мм. в кольорі золото, ширина планки повинна бути 55 мм. ФОП МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА пропонує ручку на планці Imperial, ширина планки якої 38-40 мм. Також за нашими даними, ручок фірми Imperial 72 мм, в кольорі золото немає, тільки комбіновані: сатин/золото (SN/GP)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 09:47
Шановний скаржнику! При розгляді прозиції Учасника ФОП Мілова І.М. (далі - Переможець) було встановлено, що пропозиція відповідає вимогам Замовника, на підставі чого і було прийнято рішення "Про визначення переможця". Відповідно до вимоги п. 3.2 Переможцем були надані зразки товару, які відповідають вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА 48 998,00
UAH з ПДВ
48 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК" 113 000,00
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 19:03
Згода на обробку перс..pdf
26 вересня 2019 19:03
Гарантійний наявність.pdf
26 вересня 2019 19:03
Довідка без санкцій.pdf
26 вересня 2019 19:03
Паспорт.pdf
26 вересня 2019 19:03
Захист довкілля.pdf
26 вересня 2019 19:03
ІПН.pdf
26 вересня 2019 19:03
Виписка ФОП Мілова І.М..jpg
26 вересня 2019 19:03
Банк кредити.jpg
26 вересня 2019 19:03
Банк рахунок.jpg
26 вересня 2019 19:03
Довідка не потр дозволу.pdf
26 вересня 2019 19:03
Довідка працівники.pdf
26 вересня 2019 19:03
Згода з договором Св..pdf
26 вересня 2019 19:03
Довідка мтб.pdf
26 вересня 2019 19:03
Гарантія по паперу.pdf
26 вересня 2019 19:03
Dovidka_19193613000030837267.pdf
26 вересня 2019 19:03
Досвід замки.pdf
26 вересня 2019 19:03
Довідка ДФС 15072019.jpg
26 вересня 2019 19:03
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 11:15
МВС Дзерин.pdf
27 вересня 2019 11:15
Статут Новий завірений.pdf
27 вересня 2019 11:15
Опис документів.pdf
27 вересня 2019 11:15
Довідка з Податкової.pdf
27 вересня 2019 11:15
Лист+Договір +Відгук.pdf
27 вересня 2019 11:15
1 Договір Укренерго.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2295801448
Переможець 48 998,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:52

Документи

09 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:29
переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2295801448
48 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:29
переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:35
договір.pdf укладений
23 жовтня 2019 13:34