Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
80. Замки та фурнітура
Очікувана вартість
119 365,00 UAH
UA-2019-09-18-000816-b ● 9378b7f72b4745e780679c1774f40038
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03539024 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Геннадій Левадний +380442567151,+380442567093 levadnyi@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 11:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 11:20 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 119 365,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 195,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
946 штука
Замки та фурнітура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 11:23 |
додатки.pdf | |
18 вересня 2019 11:23 |
договір.doc | |
18 вересня 2019 11:23 |
документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:45
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно технічних вимог предмета закупівлі. 2. Дана вимога застосовується у технічних вимогах документації. 3. ФОП допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000816-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК", Код ЄДРПОУ:40247085
Дата подання: 10 жовтня 2019 00:34
Оскарження
Прохання повторно розглянути пропозицію учасника ФОП МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА. Адже він пропонує продукцію, яка не відповідає вимогам замовника. А саме, згідно додатку №4, тендерної документації, ручка на планці 72 мм. в кольорі золото, ширина планки повинна бути 55 мм. ФОП МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА пропонує ручку на планці Imperial, ширина планки якої 38-40 мм. Також за нашими даними, ручок фірми Imperial 72 мм, в кольорі золото немає, тільки комбіновані: сатин/золото (SN/GP)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 09:47
Шановний скаржнику! При розгляді прозиції Учасника ФОП Мілова І.М. (далі - Переможець) було встановлено, що пропозиція відповідає вимогам Замовника, на підставі чого і було прийнято рішення "Про визначення переможця". Відповідно до вимоги п. 3.2 Переможцем були надані зразки товару, які відповідають вимогам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА |
48 998,00
UAH з ПДВ
|
48 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК" |
113 000,00
UAH з ПДВ
|
113 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА #2295801448 |
Переможець |
48 998,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 13:35
|
договір.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 13:34
|