Комп’ютерне обладнання (комп’ютер, монітор, клавіатура, миша, джерело безперебійного живлення, колонки) (згідно специфікації)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000810-c 2c016e0a7eb74cfabd62db7cb8897c69
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Локачинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 38960146
Місцезнаходження замовника: 45500, Україна, Волинська обл., ЛОКАЧІ, Вулиця Івана Франка, будинок 19
Контактна особа замовника: Герасимюк Наталія Миколаївна
0337430269
lrcpmsd@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


комп’ютерне обладнання (комп’ютер, монітор, клавіатура, миша, джерело безперебійного живлення, колонки) (згідно специфікації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт.
комп’ютерне обладнання (комп’ютер, монітор, клавіатура, миша, джерело безперебійного живлення, колонки) (згідно специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45500, Україна, Волинська область, ЛОКАЧІ, вул. І. Франка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2019 16:59
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 16:58
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:55
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник допускає на торги товари, торгова марка або модель яких не відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. Характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені.
2) Звертаємо Вашу увагу, що в ціновій пропозиції, яку мають подати всі участики зазначено "Найменування товару". Якщо учасником не буде виконана дана умова - його тендерна пропозиція буде відхилена.
3) Замовник є бюджетна установа та не зареєстрований як платник ПДВ. Згідно розділу 1 пункту 3 Наказу №10 від 19.03.2019 року ДП "ПРОЗОРРО""Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - " учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією", тому вважаємо недоцільним запитання щодо допуску до участі в закупівлі пропозицію ФОП - неплатника ПДВ.
За результатами розгляду остаточної ціни пропозиції та відповідності технічним вимогам, щодо предмета закупівлі, наданих учасником, замовник приймає рішення про намір укласти договір відповідно до чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 14 400,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 19:52
Відмова.pdf
23 вересня 2019 16:36
Уставні_завірені.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 14 400,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:43

Документи

24 вересня 2019 11:40
протокол.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку