Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
Очікувана вартість
256 500,00 UAH
UA-2019-09-18-000773-b 5ee9af7dce4b45e080ce84f37023f10b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:57
Очікувана вартість: 256 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 282,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2019 рік № 1941 від 05.09.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Ноутбук (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дислокація закладів згідно Додатку 2, що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:16
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
18 вересня 2019 11:16
Тендерна документація.docx
18 вересня 2019 11:16
Проект договору.docx
20 вересня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:16
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
18 вересня 2019 11:16
Тендерна документація.docx
18 вересня 2019 11:16
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:45
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 8 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Ми не обмежуємо коло потенційних учасників за признаком системи оподаткування.Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ ми будемо згідно чинного законодавства: розглядатиме його ціну як остаточну.
Документація
Дата подання: 19 вересня 2019 11:48
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Усі вимоги закупівлі товару викладено у тендерній документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 250 800,00
UAH з ПДВ
250 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 254 600,00
UAH з ПДВ
253 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 17:07
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:06
Microsoft AEPCertificate 2020.jpg
30 вересня 2019 17:06
Dell Декларація 3581.pdf
30 вересня 2019 17:06
реєстр.pdf
30 вересня 2019 17:06
р6 п4 Паспорт Жукова.pdf
30 вересня 2019 17:05
д6 проект договору.pdf
30 вересня 2019 17:05
д4 Специфікація.pdf
30 вересня 2019 17:05
д3 п13 Держ.реєстр, ПДВ.pdf
30 вересня 2019 17:05
д1 Тендерна Пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:05
відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 17:05
Витяг від 26.09.2019.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:55
40E2206B-B320-40CD-9FE6-CBFDFA941506.png
02 жовтня 2019 17:50
ТХ додаток.pdf
02 жовтня 2019 17:50
Специфікація додаток.pdf
02 жовтня 2019 17:50
реєстраційні завірені.pdf
02 жовтня 2019 17:50
реєстр.pdf
02 жовтня 2019 17:50
Повноваження.pdf
02 жовтня 2019 17:49
паспорт2.jfif
02 жовтня 2019 17:49
паспорт1.jfif
02 жовтня 2019 17:49
Лист-Згода.pdf
02 жовтня 2019 17:49
ІПН.jpg
02 жовтня 2019 17:49
єдинсвід Базілєєв О.О.pdf
02 жовтня 2019 17:49
довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2019 17:49
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 250 800,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
250 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 22:01
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 18:23
Дод 1 до договору 52.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 18:16
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 18:12
Договор 52.pdf укладений
24 жовтня 2019 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 250 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 800,00 UAH)