Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
359 676,02 UAH
UA-2019-09-18-000757-a 4872795f28494c139dab7f4def317210
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубчик Світлана Анатоліївна

+380485233071 osvita1918@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846711
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., село Маяки, вулиця Богачова, 99
Контактна особа: Якубчик Світлана Анатоліївна
+380485233071
osvita1918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закупівля постачання теплової енергії є виключно необхідною для сталого, безперебійного проходження опалювального сезону в Удобненському ЗЗСО І-ІІІ ступенів. Котельня, яка забезпечує тепловою енергією заклад загальної середньої освіти і розташована на території закладу, знаходиться на балансі Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Маяківської сільської ради(надалі – Управління). В свою чергу Управління передало в оренду вище зазначену котельню ПП «УКРТЕПЛОМЕРЕЖА». В приміщенні котельні встановлені твердопаливні котли, для виробництва теплової енергії, а саме: котел твердопаливний №00002, що є власністю ПП «УКРТЕПЛОМЕРЕЖА». Тому функції виробника та постачальника теплової енергії для Удобненського ЗЗСО І-ІІІ ступенів виконує ПП «УКРТЕПЛОМЕРЕЖА», як безпосередній користувач котельні. Це дозволяє дійти висновку про те, що отримання замовником теплової енергії від інших постачальників, є неможливим саме з технічних причин. Вище зазначене дозволяє дійти висновку про те, що отримання Замовником теплової енергії для опалення та підігріву води від інших постачальників, є неможливим з технічних причин. Згідно ст. 19 Закону України «Про теплопостачання»№2633-ІУ відвід 02.Об.2005р. споживач або суб'єкт теплоспоживання має право вибирати(змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо. Проте, враховуючи наявність теплогенеруючого обладнання та місцезнаходження виробничих потужностей, що виробляє теплову енергію, на підставі вище згаданих документів та відсутності при цьому альтернативи Замовник з технічних причин не має можливості змінити теплопостачальну організацію. Отже, враховуючи те, що відсутня конкуренція саме з технічних причин постачання теплової енергії до Удобнеенського ЗЗСО І-ІІІ ступенів може бути здійснено виключно ПП «УКРТЕПЛОМЕРЕЖА», а також за відсутності при цьому альтернативи, тендерним комітетом Управління було прийнято рішення провести переговорну процедуру закупівлі. Оскільки відповідно до п.2 ч.2ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» однією із підстав застосування переговорної процедури закупівлі, являється «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товар, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником(виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: -Договір оренди індивідуально визначеного майна, що належить до власності Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Маяківської сільської ради №07/к від 03 січня 2019р. -Договір на купівлю-продаж обладнання (котлів) №3/01 від 02 січня 2019 року та видаткова накладна №21 від 02.01.2019 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:38
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218 Гкал
Постачання теплової енергії Джерело фінансування: Місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67731, Україна, Одеська область, с.Удобне, вул.Кочубинського, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

18 вересня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРТЕПЛОМЕРЕЖА"
#42513629
Переможець 359 676,02
UAH
18 вересня 2019 14:38

Документи

18 вересня 2019 14:38
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:36
протокол 65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 14:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "УКРТЕПЛОМЕРЕЖА"
#42513629
359 676,02
UAH
Документи

Документи

18 вересня 2019 14:38
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:36
протокол 65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 09:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:55
Scan (10).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:40
договір тепло.pdf укладений
02 жовтня 2019 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 280 481,30
UAH