Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка поліетиленова
Очікувана вартість
6 250,00 UAH
UA-2019-09-18-000597-b 37afa0fc91a5460080d77b4774fa6ca0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олег Володимирович Лазаренко

+380506557020
+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради "
Код ЄДРПОУ: 03341339
Вебсайт: https://nikvoda.dp.ua
Місцезнаходження: 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Контактна особа: Олег Володимирович Лазаренко
+380506557020,+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 13:00
Очікувана вартість: 6 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


У відповідності до технічного завдання та умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 рулон
Плівка поліетиленова (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, Перспективна, 180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 10:44
Додаток 3.doc
18 вересня 2019 10:44
Додаток 1.doc
18 вересня 2019 10:44
Проект договору.doc
18 вересня 2019 10:44
Оголошення.doc
18 вересня 2019 10:44
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:49
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Ми приймаємо до розгляду від учасників пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, але у даному випадку ми купуємо комплектуючі до вже існуючої техніки, тому пропонувати аналоги та/або еквіваленти ми не дозволяємо через те, що постачальники пропонували нам аналоги до закупівлі, які потім ми не мали можливості використовувати. При оголошенні Замовником закупівлі очікувана вартість закупівлі зазначається з ПДВ, так ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, але при оцінки наданих пропозицій ціни учасників будут порівнюватися з урахуванням та без урахування ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій