Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання замків, ключів, ручок та завісів
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000514-a 55b4fab1ed254711a0bc97292fbcae1f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярук Валентин Васильович

380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37395418
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович
380444240407
buhgalterijasrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 11:05
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку, розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Оплата вартості товарів здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 424-12-02.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
придбання замків, ключів, ручок та завісів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 09:58
Замки_зі змінами.docx
19 вересня 2019 09:58
Замки_зі змінами.docx
19 вересня 2019 09:57
Замки_зміни.docx
19 вересня 2019 09:57
Замки_зі змінами.docx
18 вересня 2019 15:05
Замки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне уточнення
Дата подання: 18 вересня 2019 18:06
Дата відповіді: 19 вересня 2019 09:54
Позиція 7 - Завіси на двері універсальні (латунні) - 5 шт. Потрібно 5 шт або можливо 5 пар?
Відповідь: Позиція 7 - Завіси на двері універсальні (латунні) - 5 пар. В технічний опис внесено відповідні зміни. Дякуємо!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА 13 995,00
UAH з ПДВ
13 695,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА 14 105,00
UAH з ПДВ
13 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 13:05
Цінова оновлена.pdf
24 вересня 2019 11:55
Цінова після аукціону.pdf
23 вересня 2019 14:57
Електронний підпис
23 вересня 2019 14:56
Згода на обробку перс..pdf
23 вересня 2019 14:56
Гарантійний наявність.pdf
23 вересня 2019 14:56
Довідка без санкцій.pdf
23 вересня 2019 14:56
Захист довкілля.pdf
23 вересня 2019 14:56
Паспорт.pdf
23 вересня 2019 14:56
ІПН.pdf
23 вересня 2019 14:56
Виписка ФОП Мілова І.М..jpg
23 вересня 2019 14:56
Банк рахунок.jpg
23 вересня 2019 14:56
Довідка не потр дозволу.pdf
23 вересня 2019 14:56
Згода з договором Св..pdf
23 вересня 2019 14:56
Цінова .pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 17:50
Договір КМПЛ №3.pdf
23 вересня 2019 17:50
МВС Дзерин.pdf
23 вересня 2019 17:50
Анкета.pdf
23 вересня 2019 17:50
Декларація ФОП Дзерин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА

ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2295801448
Переможець 13 695,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2295801448
13 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП Мілова дог№59.pdf укладений
10 жовтня 2019 10:08