Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, конверти немарковані) (код ДК 021:2015 - 30190000-7)
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000478-b ● 649d6bfc334d4f88b46c72f12cf319bd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 20453063 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4 |
Контактна особа: |
Ігнатьо Мар'яна Іванівна +380956041127 zakypivli_gupfu@zk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 10:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 10:23 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 59 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21520 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (код ДК 021:2015 - 30190000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл.Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 10:19 |
Оголошення.doc | |
18 вересня 2019 10:19 |
дод 3 Проект договру.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:50
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановні Учасники!
Уся необхідна інформація міститься в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та Додатках до неї.
Наданий опис товару вказаний як мінімальні критерії до товару, тому учасником може бути запропонований товар, який на його думку віідповідає вказаному опису, або ж є кращою
Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Аукціон визначає переможця по найменшій ціні.
Уся необхідна інформація міститься в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та Додатках до неї.
Наданий опис товару вказаний як мінімальні критерії до товару, тому учасником може бути запропонований товар, який на його думку віідповідає вказаному опису, або ж є кращою
Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Аукціон визначає переможця по найменшій ціні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
41 493,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
48 050,40
UAH з ПДВ
|
41 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
55 389,60
UAH з ПДВ
|
55 389,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
41 493,60
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 11:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 12:41
|
Договір | укладений |
04 жовтня 2019 12:38
|