Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (LCD дисплеї)»
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000449-b 6ceffe3dd60e4abd99247518645fc718
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанченко Тетяна

+380666266841 tanyastepanchenko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Код ЄДРПОУ: 02071100
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, проспект Першотравневий, 24.
Контактна особа: Степанченко Тетяна
+380666266841
tanyastepanchenko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:16
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
LCD дисплеї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 10:14
Проект договору.doc
18 вересня 2019 10:14
ТД на LCD дисплеї.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:50
Дата відповіді: 19 вересня 2019 17:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Тендерний комітет розглянувши ваше питання, повідомляє наступне. Фактично у вашому питанні міститься три групи питань. Для зручності відповідь структурована за кожною з них.
1. Стосовно допуску на торги товарів, торгових марок або моделей, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить Загальні вимоги до предмету закупівлі. У п. 7 вказаних Загальних вимог міститься інформація щодо допуску до участі у торгах еквівалентів. Зокрема, вказано, що у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Отже, еквівалентні товари допускаються до торгів.
2. Стосовно зобов'язання учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить Загальні вимоги до предмету закупівлі. У п. 2 та 3 вказаних Загальних вимог міститься перелік документів, що надаються на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару. Зокрема, на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасник повинен надати Технічну специфікацію та/або інші документи, що підтверджують технічні характеристики товару.
Учасник повинен надати у складі пропозиції копії документів, що підтверджують якість Товару, згідно чинного законодавства України, а саме:
- копію чинного на дату подання сертифікату (декларації) відповідності вимогам Технічного регламенту радіообладнання;
- копію чинної на дату подання декларації відповідності вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання;
- копію чинної на дату подання декларації відповідності вимогам Технічного регламенту низковольтного електричного обладнання;
- копію чинного на дату подання сертифікату на відповідність вимогам стандартам ДCTУ EN 60065:2015 , ДCTУ EN 55032:2014, ДCTУ EN 55020:2014, ДCTУ EN 55024:2014, ДCTУ EN 61000 -3-2:2015 , ДCTУ EN 61000 -3-3:2014;
- копію чинного на дату подання висновку Державної санітарно гігієнічної експертизи.
Всі вказані документи, за своїм характером, видаються не на продукцію суб’єкта господарювання як такого, а на конкретну (конкретні) торгову марку та модель продукції. Отже, тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції документів, що дають змогу ідентифікувати конкретну марку та модель запропонованого товару, а відповідно, дотримання принципу відкритості та прозорості забезпечено. У зв’язку з цим не вбачається необхідності в дублюванні вказаної інформації в цінових пропозиціях учасників.
3. Щодо допуску до участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та порядку оцінки їх цінових пропозицій, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5 розділу 1 тендерної документації, визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі.
Відповідно до абз. 2 п. 1 розділу 5 тендерної документації, визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 2 – Тендерна пропозиція. Вказаний додаток, крім іншого, містить Примітки. У п. 2 Приміток вказано, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість пропозиції, з ПДВ (грн.)» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Отже, порівнюватись буде саме ціна, вказана учасником з урахуванням вказаної вимоги тендерної документації.
Таким чином, відповідь на всі ваші питання міститься в тендерній документації, та додаткових роз'яснень не потребує.
Одночасно з тим, у випадку, якщо вами буде прийнято рішення про участь у закупівлі, пропонуємо більш ретельно вивчити тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 184 500,00
UAH з ПДВ
184 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 184 800,00
UAH з ПДВ
184 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис
03 жовтня 2019 13:59
Лист авторизації.pdf
03 жовтня 2019 12:33
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:33
Технічна частина.pdf
03 жовтня 2019 12:32
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:10
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:09
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 19:26
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3058601433
Відхилено 184 500,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 15:53
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Відхилено 184 800,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 11:12

Документи

09 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис
09 жовтня 2019 15:53
Протокол №42_В.pdf

Документи

10 жовтня 2019 11:11
Електронний підпис
10 жовтня 2019 11:11
Протокол № 43_В.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
10 жовтня 2019 11:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі