Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (санація) будівлі Семенівської ЗОШ І-IІІ ступенів по вул. Шкільній, 4 в селі Семенівка Обухівського району Київської області. (1 черга. Капітальний ремонт (санація) спортивної зали в будівлі, в якій розміщена Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, за адресою: вул. Шкільна,4, с. Семенівка, Обухівський р-н, Київська обл.) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 671 955,00 UAH
UA-2019-09-18-000349-a e6b825089c5c420ca0e25d19063a37ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загребельна Юлія

380980033046 semenivkatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Семенівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358885
Місцезнаходження: 08752, Україна , Київська обл., с. Семенівка, Обухівський р-н, вул. Макаренка, буд. 2
Контактна особа: Загребельна Юлія
380980033046
semenivkatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:23
Очікувана вартість: 2 671 955,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт (санація) будівлі Семенівської ЗОШ І-IІІ ступенів по вул. Шкільній, 4 в селі Семенівка Обухівського району Київської області. (1 черга. Капітальний ремонт (санація) спортивної зали в будівлі, в якій розміщена Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, за адресою: вул. Шкільна,4, с. Семенівка, Обухівський р-н, Київська обл.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (санація) будівлі Семенівської ЗОШ І-IІІ ступенів по вул. Шкільній, 4 в селі Семенівка Обухівського району Київської області. (1 черга. Капітальний ремонт (санація) спортивної зали в будівлі, в якій розміщена Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, за адресою: вул. Шкільна,4, с. Семенівка, Обухівський р-н, Київська обл.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08752, Україна, Київська область, село Семенівка, Обухівський район, вул. Макаренка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 13:30
Зміни в ТД_Спортивний зал (02.10.2019).pdf
02 жовтня 2019 13:30
Тендерна документація Спортивний зал_2 (зм_02.10.2019).pdf
02 жовтня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 13:30
Зміни в ТД_Спортивний зал (02.10.2019).pdf
02 жовтня 2019 13:30
Тендерна документація Спортивний зал_2 (зм_02.10.2019).pdf
18 вересня 2019 11:18
Тендерна документація Спортивний зал_2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000034 ● 776812fc94024280a845901cfb0044e3
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 14:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-09-18-000349-a
18.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм ч. 4 ст. 28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм ч. 4 ст. 28 Закону) • не усунуто

-

2020-10-26 15:17:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» 2 551 736,14
UAH з ПДВ
2 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПМК 505" 2 671 770,41
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:09
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:08
Пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 11:05
Електронний підпис
10 жовтня 2019 11:04
Календар.графік.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Сертифікати.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Субпідрядник2-2.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Субпідрядник2-1.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Кваліфікаційні МТБ.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Пропозиція і довідки.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Субпідрядник1.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Установчі документи.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Гарантия 13518.zip
10 жовтня 2019 11:04
Довідки з банку.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:40
Договірна ціна2 001.pdf
10 жовтня 2019 11:40
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПМК 505"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
Переможець 2 199 999,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
2 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2021 18:59
прозоро.doc укладений
07 січня 2021 18:44
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 20:10
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 20:09
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 20:07
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 14:38
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 13:46
Договір 48.pdf укладений
08 листопада 2019 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін до календарного плану
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 199 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 366 666,00 UAH)