Капітальний ремонт (санація) будівлі Семенівської ЗОШ І-IІІ ступенів по вул. Шкільній, 4 в селі Семенівка Обухівського району Київської області. (1 черга. Капітальний ремонт (санація) спортивної зали в будівлі, в якій розміщена Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, за адресою: вул. Шкільна,4, с. Семенівка, Обухівський р-н, Київська обл.) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 671 955,00 UAH
UA-2019-09-18-000349-a e6b825089c5c420ca0e25d19063a37ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Семенівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358885
Місцезнаходження замовника: 08752, Україна , Київська обл., с. Семенівка, Обухівський р-н, вул. Макаренка, буд. 2
Контактна особа замовника: Загребельна Юлія
380980033046
semenivkatender@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:23
Очікувана вартість: 2 671 955,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт (санація) будівлі Семенівської ЗОШ І-IІІ ступенів по вул. Шкільній, 4 в селі Семенівка Обухівського району Київської області. (1 черга. Капітальний ремонт (санація) спортивної зали в будівлі, в якій розміщена Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, за адресою: вул. Шкільна,4, с. Семенівка, Обухівський р-н, Київська обл.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (санація) будівлі Семенівської ЗОШ І-IІІ ступенів по вул. Шкільній, 4 в селі Семенівка Обухівського району Київської області. (1 черга. Капітальний ремонт (санація) спортивної зали в будівлі, в якій розміщена Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, за адресою: вул. Шкільна,4, с. Семенівка, Обухівський р-н, Київська обл.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08752, Україна, Київська область, село Семенівка, Обухівський район, вул. Макаренка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000034 ● 776812fc94024280a845901cfb0044e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-04 14:07:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-09-18-000349-a
18.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Семенівська сільська рада, 04358885, Україна, с. Семенівка, Обухівський р-н, вул. Макаренка, буд. 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт (санація) будівлі Семенівської ЗОШ І-IІІ ступенів по вул. Шкільній, 4 в селі Семенівка Обухівського району Київської області. (1 черга. Капітальний ремонт (санація) спортивної зали в будівлі, в якій розміщена Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, за адресою: вул. Шкільна,4, с. Семенівка, Обухівський р-н, Київська обл.), 2671955UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: e6b825089c5c420ca0e25d19063a37ce, 2019-09-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію б/д та б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН», повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2019, договір від 07.11.2019 № 48. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником не оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 28 Закону. Крім того, аналізом інформації розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН» (далі – Переможець) надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід без підпису головного бухгалтера, при тому, що в штатному розписі наданому Переможцем зазначена посада бухгалтера, що не відповідає вимогам абз. 1 пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до ТД. Також, згідно з абз.4 пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до ТД, кількість працівників та спеціалістів має бути достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі у встановлені строки та відповідати показникам розрахункової трудомісткості по даному об'єкту тобто не менше 2 (двох) працівників інженерно-технічного складу. Для підтвердження кваліфікації працівників інженерно-технічного складу, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надаються документ(и) про отримання вищої освіти (дипломи, сертифікати) в галузі будівництва. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Переможцем надано сертифікати інженера-кошторисника (інженера – проектувальника) лише на Одончука Олександра Анатолійовича, що не відповідає вимогам абз. 4 пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до ТД. Крім того, Переможець не надав копії протоколів та посвідчень про навчання в акредитованих навчальних закладах (центрах) з перевірки знань про вибухонебезпеку на виробництві, чим не дотримано вим абз. 7 пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до ТД. Враховуючи зазначене, ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН» документально не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником у ТД. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Таким чином пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН» яка не відповідає вимогам ТД не відхилена Замовником, що є порушенням пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. Також, слід зазначити, що перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що протокол розгляду тендерної пропозиції від 24.10.2019 не оприлюднено протягом одного дня з дня його затвердження на сайті Уповноваженого органу, чим порушено вимоги абз. 4 ч. 1 ст. 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог, абз. 4 ч. 1 ст. 10. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 4 ст. 28, п. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм ч. 4 ст. 28 Закону)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» 2 551 736,14
UAH з ПДВ
2 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПМК 505" 2 671 770,41
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:09
sign.p7s
25 жовтня 2019 11:08
Пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 11:05
sign.p7s
10 жовтня 2019 11:04
Календар.графік.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Сертифікати.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Субпідрядник2-2.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Субпідрядник2-1.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Кваліфікаційні МТБ.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Пропозиція і довідки.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Субпідрядник1.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Установчі документи.pdf
10 жовтня 2019 11:04
Гарантия 13518.zip
10 жовтня 2019 11:04
Довідки з банку.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:40
Договірна ціна2 001.pdf
10 жовтня 2019 11:40
Установчі документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
Переможець 2 199 999,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
2 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 листопада 2019 14:38
sign.p7s укладений
12 листопада 2019 13:46
Договір 48.pdf укладений
08 листопада 2019 13:18
sign.p7s зміни до договору
18 лютого 2020 20:10
sign.p7s зміни до договору
18 лютого 2020 20:09
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 20:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін до календарного плану
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку