Серветки спиртові для ін'єкцій
Очікувана вартість
21 500,00 UAH
UA-2019-09-18-000098-a 0dedfd83926b46848d26fd54d4c09f47
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт замовника: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа замовника: Гевак Людмила Степанівна
380445646823
panfutel@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 21 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,33 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Серветки спиртові для ін'єкцій.
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи);
- Сертифікати якості, паспорта, Свідоцтво про державну реєстрацію, аналітичні протоколи тощо.
- Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами/виробами медичного призначення;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п. 5 Додатку № 1 до Оголошення.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 упаковка
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку