Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Сканер)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-09-17-002453-b ● 967e59b2d8ef4a899f638f40ff243788
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сканер (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49017, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ КАМ'ЯНСЬКА, будинок 21, КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 19:03 |
Проект договору.doc | |
17 вересня 2019 19:03 |
Оголошення про закупівлю з додатками.doc |
18 вересня 2019 11:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2019 19:03 |
Проект договору.doc
|
|||
17 вересня 2019 19:03 |
Оголошення про закупівлю з додатками.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:41
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 8 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Ми не обмежуємо коло потенційних учасників за признаком системи оподаткування.Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ ми будемо згідно чинного законодавства: розглядатиме його ціну як остаточну.
Запитання
Дата подання: 18 вересня 2019 16:33
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:33
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач. 1.Відповідно до рішення Дніпропетровської міської ради від 08.16.2019, №39 Про затвердження положення про застосування системи електронних закупівель товарів робіт і послуг у Дніпропетровські міські ради Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи раніше ніж через робочий день з часу закінчення аукціону.
2. Відповідно до вимог оголошення учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію (опис предмета закупівлі). Технічни характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими, ніж визначеними в оголошенні.
2. Відповідно до вимог оголошення учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію (опис предмета закупівлі). Технічни характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими, ніж визначеними в оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПІДГОРНИЙ РОСТИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" |
3 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
2 331,00
UAH з ПДВ
|
1 989,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
1 992,00
UAH з ПДВ
|
1 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
2 753,00
UAH з ПДВ
|
2 753,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
2 945,00
UAH з ПДВ
|
2 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. |
3 900,00
UAH з ПДВ
|
3 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" |
4 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПІДГОРНИЙ РОСТИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" #3211014757 |
Переможець |
1 800,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 16:54
|
Договір 40.pdf | укладений |
10 жовтня 2019 16:54
|