Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Нарбутівська від вул. Ю. Іллєнка до вул. Різдвяна м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 883 568,80 UAH
UA-2019-09-17-002134-a 521583f97b8c4c6f96298db2b41a2294
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:02
Очікувана вартість: 2 883 568,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 417,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Нарбутівська від вул. Ю. Іллєнка до вул. Різдвяна м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Нарбутівська від вул. Ю. Іллєнка до вул. Різдвяна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Для перерахуваня Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно Договору. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Генпідрядником. Аванс 15 Робочі 50
Виконання робіт з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000059 ● 09f2e59b92ca448e869f90a037a6b2bc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 Одеса № 224

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 16.07.2020.



В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 224
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-09-17-002134-a 17.09.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 2 853 567,18
UAH з ПДВ
2 839 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" 2 849 500,00
UAH з ПДВ
2 849 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:06
Довідки МВС та ДПС.pdf
02 жовтня 2019 14:17
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:16
Виписка з банку.pdf
02 жовтня 2019 13:54
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:53
Банківська виписка.pdf
02 жовтня 2019 13:53
довідка банку.pdf
02 жовтня 2019 13:13
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:09
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Працівники накази.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Повноваження.pdf
02 жовтня 2019 13:09
лицензия.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Договора МТБ.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Довідки рахунок.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Довiдки.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Довiдка_працiвники.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Довiдка_МТБ.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 13:09
Відгук.pdf
02 жовтня 2019 13:09
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 3.pdf
02 жовтня 2019 13:09
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 2.pdf
02 жовтня 2019 13:09
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 1.pdf
02 жовтня 2019 13:09
GARANTIYA_10 000,00UAH.zip
02 жовтня 2019 13:09
85_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
02 жовтня 2019 13:09
85_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
02 жовтня 2019 13:09
85_ДЦ_ДЦ.xls
02 жовтня 2019 13:09
85_ДЦ_ДЦ розрахунки.xls
02 жовтня 2019 13:09
85_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.xls
02 жовтня 2019 13:09
85.imd
02 жовтня 2019 13:09
85 Розрахунок_зарплати.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:26
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:05
Кваліфікація 4.pdf
02 жовтня 2019 18:05
Кваліфікація 3.pdf
02 жовтня 2019 18:05
Кваліфікація 2.pdf
02 жовтня 2019 18:05
Кваліфікація 1.pdf
02 жовтня 2019 18:05
Договір.pdf
02 жовтня 2019 18:05
ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 2 839 149,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
2 839 149,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:25
Дод №2 до Дог №140 від 02.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:25
Дод№3 до Дог №140 від 02.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:25
Ду №4 від 02.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:25
Дод №1 до Дог №140 від 02.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:25
Дод №4 до Дог №140 від 02.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 11:15
ДУ №2 від 24.02.2020.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:17
ДУ №1 від 27 12 2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:25
Дод №2 до Дог №140 від 24.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 12:23
Дог 140 від 24.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 12:23
Дод №3 до Дог №140 від 24.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 12:23
Дод №1 до Дог №140 від 24.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 12:23
Дод №4 до Дог №140 від 24.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 572 096,48
UAH (в тому числі ПДВ 428 682,73 UAH)