Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні крісла та стільці
Очікувана вартість
180 195,00 UAH
UA-2019-09-17-002128-b ● 4f301113906444809aadff6ba538fe89
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108735 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5 |
Контактна особа: |
Оксана Сольська +380512531893 tender@mk.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 180 195,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
офісні стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54030, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Легерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
30 штука
офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54030, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Легерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно наданих накладних (видаткових накладних) та рахунку (рахунку-фактури) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за отримані Товари здійснюються Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 16:45 |
Документація - крісла, стільці (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних характеристик, які обмежують коло виробників та дистрибьюторів
Дата подання: 19 вересня 2019 12:24
Дата відповіді: 19 вересня 2019 18:01
Доброго дня! В Додатку 2 Технічні характеристики, в описі предмета закупівлі вказано: в п. 1 - Крісло офісне Атлетик - Матеріал: Кожзам, Неаполь; Колір: Неаполь – 20 П; в п. 2 - Стілець офісний Исо - Матеріал оббивки: Ткань А, Колір оббивки: А-02 – дані характеристики це назви типів тканини та назви кольору конкретного виробника на окремому виробництві. Встановивши ці вимоги, ви, як замовник, обмежуєте коло виробників (дистрибьюторів), які можуть прийняти участь в закупівлі. Тому для забезпечення можливості участі в закупівлі більшої кількості учасників та реалізацію принципу прозорості та недискримінацію учасників, вимагаємо внести зміни до ТД, а саме Додаток 2 Технічні характеристики, в опис предмета закупівлі стосовно матеріалу та кольору, вказати загальноприйняті назви кольорів і категорій та типів тканини, забезпечивши можливість подання пропозицій з якісним предметом закупівлі інших торгових марок. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що у Додатку 2 до Документації вказано, що Замовник може прийняти до розгляду еквівалент, який не поступається якістю та характеристикам. У разі, якщо запропоновано еквівалент, обов’язково надати фото товару та порівнювальну характеристику.
Цінова пропозиція Учасника повинна обов’язково мати відомості про виробника, перелік документів, які засвідчують якість продукції та будуть надані при постачанні. Додатково вказати інформацію про технічні характеристики тканини, яка використовується для оббивки крісел. У зв’язку з інтенсивним використанням меблів, матеріал, запропонований для оббивки крісел, повинен бути якісним і зносостійким. Тип малюнка – однотонний, колір темний - за згодою.
Враховуючи наведене, не вважаємо за доцільне вносити зміни до документації.
Цінова пропозиція Учасника повинна обов’язково мати відомості про виробника, перелік документів, які засвідчують якість продукції та будуть надані при постачанні. Додатково вказати інформацію про технічні характеристики тканини, яка використовується для оббивки крісел. У зв’язку з інтенсивним використанням меблів, матеріал, запропонований для оббивки крісел, повинен бути якісним і зносостійким. Тип малюнка – однотонний, колір темний - за згодою.
Враховуючи наведене, не вважаємо за доцільне вносити зміни до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
127 800,00
UAH з ПДВ
|
127 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРТ - ПРОМ" |
133 212,00
UAH з ПДВ
|
133 212,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
141 745,20
UAH з ПДВ
|
141 745,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Літпол-Україна" |
163 548,00
UAH з ПДВ
|
163 548,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
127 800,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 20:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 10:49
|
566 від 04.10.2019.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 10:48
|