Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні крісла та стільці
Очікувана вартість
180 195,00 UAH
UA-2019-09-17-002128-b 4f301113906444809aadff6ba538fe89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:35
Очікувана вартість: 180 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
офісні стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Легерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
30 штука
офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Легерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно наданих накладних (видаткових накладних) та рахунку (рахунку-фактури) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за отримані Товари здійснюються Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 16:45
Документація - крісла, стільці (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик, які обмежують коло виробників та дистрибьюторів
Дата подання: 19 вересня 2019 12:24
Дата відповіді: 19 вересня 2019 18:01
Доброго дня! В Додатку 2 Технічні характеристики, в описі предмета закупівлі вказано: в п. 1 - Крісло офісне Атлетик - Матеріал: Кожзам, Неаполь; Колір: Неаполь – 20 П; в п. 2 - Стілець офісний Исо - Матеріал оббивки: Ткань А, Колір оббивки: А-02 – дані характеристики це назви типів тканини та назви кольору конкретного виробника на окремому виробництві. Встановивши ці вимоги, ви, як замовник, обмежуєте коло виробників (дистрибьюторів), які можуть прийняти участь в закупівлі. Тому для забезпечення можливості участі в закупівлі більшої кількості учасників та реалізацію принципу прозорості та недискримінацію учасників, вимагаємо внести зміни до ТД, а саме Додаток 2 Технічні характеристики, в опис предмета закупівлі стосовно матеріалу та кольору, вказати загальноприйняті назви кольорів і категорій та типів тканини, забезпечивши можливість подання пропозицій з якісним предметом закупівлі інших торгових марок. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що у Додатку 2 до Документації вказано, що Замовник може прийняти до розгляду еквівалент, який не поступається якістю та характеристикам. У разі, якщо запропоновано еквівалент, обов’язково надати фото товару та порівнювальну характеристику.
Цінова пропозиція Учасника повинна обов’язково мати відомості про виробника, перелік документів, які засвідчують якість продукції та будуть надані при постачанні. Додатково вказати інформацію про технічні характеристики тканини, яка використовується для оббивки крісел. У зв’язку з інтенсивним використанням меблів, матеріал, запропонований для оббивки крісел, повинен бути якісним і зносостійким. Тип малюнка – однотонний, колір темний - за згодою.
Враховуючи наведене, не вважаємо за доцільне вносити зміни до документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 127 800,00
UAH з ПДВ
127 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 133 212,00
UAH з ПДВ
133 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 141 745,20
UAH з ПДВ
141 745,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 163 548,00
UAH з ПДВ
163 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 17:24
Електронний підпис
24 вересня 2019 17:23
4501692 Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 17:23
4501692 Таблиця порівняння.pdf
24 вересня 2019 17:23
4501692 Проект договору.pdf
24 вересня 2019 17:23
Аналогічні договори.PDF
24 вересня 2019 17:23
04 Договір №193 від 16.03.2018.pdf
24 вересня 2019 17:23
02 Лист-відгук Ромни.pdf
24 вересня 2019 17:23
01 Договір Ромни.pdf
24 вересня 2019 17:23
00 Видаткові.PDF
24 вересня 2019 17:23
Форма 4-ОПП.pdf
24 вересня 2019 17:23
Право підпису.pdf
24 вересня 2019 17:23
Паспорт Печений В.Б..pdf
24 вересня 2019 17:23
Матер.технічна база.pdf
24 вересня 2019 17:23
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
24 вересня 2019 17:23
Інформація про учасника.pdf
24 вересня 2019 17:23
Довідка НАЗК 13.09.19.pdf
24 вересня 2019 17:23
Довідка МВС 04.09.19.pdf
24 вересня 2019 17:23
Довідка з банку 11.09.19.pdf
24 вересня 2019 17:23
Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2019 17:23
Витяг з реестру ПДВ.pdf
24 вересня 2019 17:23
Витяг з ЄДР 12.09.19.pdf
24 вересня 2019 17:23
Виписка з ЄДР.pdf
24 вересня 2019 17:23
Види діяльності.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 10:51
Статут АРТ-ПРОМ 2019.pdf
23 вересня 2019 10:51
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2019 10:51
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 10:13
тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 10:37
тех. характеристика.pdf
23 вересня 2019 10:37
тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 10:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 вересня 2019 10:37
Проєкт договору.pdf
23 вересня 2019 10:37
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "Літпол-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 127 800,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:49

Документи

27 вересня 2019 16:49
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:48
протокол 273 від 27.09.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
127 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 16:49
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:48
протокол 273 від 27.09.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 20:33
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 10:49
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 10:49
566 від 04.10.2019.pdf укладений
04 жовтня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 127 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 300,00 UAH)