Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла
Очікувана вартість
51 907,50 UAH
UA-2019-09-17-001961-a ● 3362b71e01494f10a349cedd1f27d119
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 15:13 |
Очікувана вартість: | 51 907,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Крісла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Крісла (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 09:27 |
Оголошення.docx |
18 вересня 2019 09:27 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:50
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
- Оголошення містить вимогу щодо надання учасниками в складі пропозиції пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, яка повинна містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо (у відповідності до технічних вимог або еквіваленту).
- Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
- Оголошення містить вимогу щодо надання учасниками в складі пропозиції пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, яка повинна містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо (у відповідності до технічних вимог або еквіваленту).
- Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
33 124,92
UAH з ПДВ
|
33 124,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
42 878,82
UAH з ПДВ
|
40 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖАСТ ТАК" |
47 376,00
UAH з ПДВ
|
41 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" #30728887 |
Рішення скасоване |
33 124,92
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 11:04
|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" #30728887 |
Відхилено |
33 124,92
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 11:06
|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Відхилено |
40 998,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 11:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖАСТ ТАК" #42657542 |
Переможець |
41 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова зменшення ціни крісла.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 17:07
|
Договір.pdf | укладений |
21 жовтня 2019 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 497/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |