Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла
Очікувана вартість
51 907,50 UAH
UA-2019-09-17-001961-a 3362b71e01494f10a349cedd1f27d119
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 15:13
Очікувана вартість: 51 907,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Крісла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Крісла (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 09:27
Оголошення.docx
18 вересня 2019 09:27
Оголошення.docx
17 вересня 2019 16:52
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:50
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
- Оголошення містить вимогу щодо надання учасниками в складі пропозиції пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, яка повинна містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо (у відповідності до технічних вимог або еквіваленту).
- Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 33 124,92
UAH з ПДВ
33 124,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 42 878,82
UAH з ПДВ
40 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖАСТ ТАК" 47 376,00
UAH з ПДВ
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 10:37
Цінова_пропозиція.pdf
24 вересня 2019 13:18
Цінова_пропозиція.pdf
24 вересня 2019 13:18
Висновок арт-пром 4.PDF
24 вересня 2019 13:18
Висновок арт-пром 1.PDF
24 вересня 2019 13:18
Довідка_захист_довкілля.pdf
24 вересня 2019 13:18
Персональні_дані.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 16:09
Сертифікат відпов.pdf
24 вересня 2019 16:09
Статут (1).PDF
24 вересня 2019 16:09
Витяг з реэстру пл. под.pdf
24 вересня 2019 16:09
Пояснювальна записка.pdf
24 вересня 2019 16:09
копия паспорта Кожома.PDF
24 вересня 2019 16:09
Довідка ,гар. викон.дог..pdf
24 вересня 2019 16:09
Наказ про призначення.PDF
24 вересня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖАСТ ТАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Рішення скасоване 33 124,92
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 11:04
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Відхилено 33 124,92
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 11:06
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 40 998,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 11:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖАСТ ТАК"
#42657542
Переможець 41 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖАСТ ТАК"
#42657542
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова зменшення ціни крісла.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 17:07
Договір.pdf укладений
21 жовтня 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 497/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML