Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 40212984 |
Вебсайт: | http://www.osvita.polonne.km.ua |
Місцезнаходження: | 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, вул. Лесі Українки,114 |
Контактна особа: |
Процюк Алла Вікторівна +380384332551 lawyerotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 16:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 16:02 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 260 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 602,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар, що поставляється, здійснюється лише після її фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених документів (накладної та рахунку) за наявності кошторисних призначень та коштів на рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 15:58 |
ТД персон.комп. 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Стосовно першого запитання «1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?», повідомляємо: - тендерною документацією не визначено торгової марки товару, що є предметом закупівлі, але встановлені вимоги до технічних характеристик товару (додаток 2 до ТД). Учасник має право запропонувати товар будь-якої торгової марки або моделі, характеристики якого повинні відповідати вимогам, наведеним в додатку 2 до тендерної документації.
2. Стосовно другого запитання «2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";», повідомляємо: - усі учасники закупівлі, відповідно до тендерної документації замовника, повинні надати опис предмету закупівлі у складі пропозиції згідно з вимогами Замовника торгів, де вказуються технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до тендерної документації, вказується виробник Продукції, вказуються технічні характеристики Продукції в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, документальне підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристикам повинно бути надане, в складі тендерної пропозиції, у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис основних технічних характеристик товару (У разі надання еквіваленту, зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту).
3. Стосовно третього запитання «чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?» повідомляємо: - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
1. Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 2 Тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» та не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «про публічні закупівлі».
2. Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. В Законі чітко прописано, що вказувати "або еквівалент". Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 2 Тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначено наступне: «У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації будь які посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент) відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика у довільній формі на відповідність даним технічним вимогам». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-24-000014 ● 94549bf5f863446bb42ed5d3ede76046
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.09.2019 № 45
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.09.2019 №45
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-09-17-001726-a 17.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
2019-09-25 14:16:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((встановлено порушення в частині відображення закупівлі у річному плані))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((встановлено порушення в частині відображення закупівлі у річному плані)) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів (Протокол №168 від 25.09.2019 р).
2019-09-25 15:00:43
Інформація про відміну
Дата відміни: | 25 вересня 2019 14:18 |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
25 вересня 2019 14:17
|
Протокол відміни.pdf |