Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25031496 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Дерибасівська, буд.14 |
Контактна особа: |
Дацюк Валентина Миколаївна +380487243324 ecocity@omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 11:51 |
Очікувана вартість: | 999 470,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 997,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Джерело фінансування: бюджет міста Одеси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 15:50 |
тендерная документация зелені насадження.doc | |
17 вересня 2019 15:50 |
Протокол (2).pdf | |
17 вересня 2019 15:50 |
Додаток 7 Проект договору.doc | |
17 вересня 2019 15:50 |
Додаток 6 (тех задание).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерним комітетом департаменту екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради розглянуто Ваш запит.
За результатами розгляду надаємо наступну відповідь.
При укладанні договору з переможцем закупівлі Код Дк 021:2015: 79990000-0 (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації та паспортизації зелених насаджень загального користування) календарним графіком надання послуг будуть передбачені наступні етапи надання послуг:
- Облік та обстеження дерев та чагарників (роботи, що проводяться безпосередньо на об’єкті) – термін виконання до 31.10.2019р.
- Складання технічної документації (роботи, що не потребують присутності на об’єкті) – термін виконання до 31.12.2019р.
Таким чином, згідно Інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України, послуги виконуватимуться вчасно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000039 ● 4ea3c2b29c07412b9b1fa7f97b4dcd62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 09:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 Одеса № 366
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 21.10.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019 № 366
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-09-17-001682-a 17.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-22 16:16:13
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2019 № 366 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою», яка проводиться Департаментом екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-09-17-001682-a).
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг, пов’язаних з діловою сферою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-17-001682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність вимог ТД, що зазначені у Примітці Додатку 1 до ТД (Форма тендерної пропозиції), а саме: учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), протягом одного робочого дня (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) надає (завантажує в Систему) Тендерну пропозицію за результатами проведеного аукціону за формою згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та розрахунки Договірної ціни з додатками, яка склалася за результатами аукціону, вимогам норм статтей 17, 21, 25, 28 Закону, так як переможець процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником відповідності вимог ТД вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-24 16:56:26
Розгляд запиту від Південного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснень, який надійшов на електронну систему закупівель з предмету закупівлі: Код Дк 021:2015: 79990000-0 (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації та паспортизації зелених насаджень загального користування) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-17-001682-a)
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тим що передбачені статті 16 Закону та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідальність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та дотримання законодавства в цілому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2019-10-21-000039 Уважно розглянувши висновок про результати моніторингу UA-M-2019-10-21-000039 щодо предмету закупівлі Код Дк 021:2015: 79990000-0 (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації та паспортизації зелених насаджень загального користування) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-17-001682-a) повідомляємо наступне. Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради не погоджується з результатами моніторингу та висновком до нього з наступних підстав: 1. Стосовно порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, відносно того, що приватне підприємство «Науково-виробниче та правове об’єднання «Еко Консалт Груп» (далі – НВПО «Еко Консалт Груп») у складі своєї тендерної пропозиції, в таблиці 1.1. (наявність обладнання) Додатку 3 тендерної документації (далі - ТД) не містить інформації щодо технічних характеристик обладнання (в частині стовпця другого), що зазначені у пунктах 1 (Ноутбук Dell Inspiron 3552), 2 (Ноутбук Lenovo IdeaPad 320-15IKB), 3 (МФУ Kyocera M2040dn), 4 (МФУ Samsung 4321) відповідно до вимог форми Таблиці 1.1. (Наявність обладнання) Додатку 3 до ТД. За результатами аукціону ціна пропозиції НВПО «Еко Консалт Груп» є найнижчою. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тим що передбачені статті 16 Закону та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідальність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та дотримання законодавства в цілому. Також, згідно частини 3 статті 22 - Закону ТД може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Дана норма закріплена у пункі 1 Розділі 3 ТД вказаної закупівлі, а саме: «Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій; До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника». З огляду на все вище викладене, порушення законодавства, зазначені у висновку про результати моніторингу UA-M-2019-10-21-000039 щодо предмету закупівлі Код Дк 021:2015: 79990000-0 (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації та паспортизації зелених насаджень загального користування) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-17-001682-a) відсутні.
2019-11-04 12:51:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Копія Позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надана в окремому файлі. |
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Документи:
13 листопада 2019 14:17
|
Позов до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТА ПРАВОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКО КОНСАЛТ ГРУП" |
730 000,00
UAH з ПДВ
|
730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЛАНДШАФТНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "ГАРДЕНЛАБ" |
949 497,25
UAH з ПДВ
|
949 497,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
990 600,00
UAH з ПДВ
|
990 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТА ПРАВОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКО КОНСАЛТ ГРУП" #33923885 |
Переможець |
730 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 16:03
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 16:01
|
Повідомлення про внес.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 16:00
|
Протокол внес зм.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 15:42
|
Договір № І.19.pdf | укладений |
18 жовтня 2019 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та п. 4.5 Договору № І/19 від 18.10.2019року, внести зміни до Договору, а саме: - п. 4.1. Розділу 4 Договору викласти у новій редакції «Загальна сума договору становить 729 999 грн. 88 коп. (сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 88 коп.) без ПДВ, (у тому числі єдиний податок 5% - 36 499 грн. 99 коп. (тридцять шість тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 99 коп.). - Внести зміни до Додатку № 2 «Калькуляція вартості надання послуг»; - Внести зміни до Додатку № 3 «Календарний план надання послуг»; - Внести зміни до Додатку № 4 «План фінансування надання послуг» |
Номер договору про закупівлю: | І/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |