Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні комплекси (комплекти) (кошти державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001653-a e1d35e5a0a01455b9e015bbaa45814f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушевська Оксана Миколаївна

380473520153 korsun_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147078
Вебсайт: http://korsunosvita.clan.su
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35
Контактна особа: Грушевська Оксана Миколаївна
380473520153
korsun_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:02
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Інтерактивні комплекси (комплекти) (кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:46
ТД.doc
17 вересня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:46
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-001653-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 жовтня 2019 14:38
Оскарження на неправомірне визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником відкритих торгів Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання.
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 28 від 10.10.2019 р. було розглянуто пропозицію ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”, щодо закупівлі інтерактивних комплексів (комплектів). В результаті розгляду було дискваліфіковано ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”.
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 29 від 16.10.2019 р. було розглянуто пропозицію ТОВ ФІРМА “РАСАВА”, щодо закупівлі інтерактивних комплексів (комплектів). В результаті розгляду було визнано переможцем ТОВ ФІРМА “РАСАВА”.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомляє, Замовника, що визнання переможцем ТОВ ФІРМА “РАСАВА” є не правомірним оскільки:
1) Згідно тендерної документації Замовника в п.6.1.1. Учасник мав надати технічну специфікацію згідно вимог цієї документації, у вигляді порівняльної таблиці згідно додатку 2 цієї документації яка повинна містити всі вимоги замовника, визначені вказаним додатком, фактичні параметри запропонованого товару згідно кожної позиції таблиці додатку 2 цієї документації, позначення про відповідність фактичного показника згідно пропозиції учасника вимогам цієї документації, або відхилення від таких вимог. Найменування кожної номенклатурної одиниці товару вказується із зазначенням конкретної моделі товару та повної назви його виробника.
- Звертаємо увагу Замовника, що ТОВ ФІРМА “РАСАВА” вказала недостовірні дані щодо виробника інтерактивної дошки Intboard UT-TBI82X, яку вони зазначили в своїй тендерній пропозиції. Повідомляємо, що власником торгівельної марки «INTBOARD» є засновники Товариства з обеженою відповідальністю «КРЕО СІНЕРЖІ». Інтерактивні дошки торгівельної марки «INTBOARD» виготовляються на замовлення та по технічним характеристикам ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» на потужностях: Dongguan Riotouch Technology Co.
- Також ТОВ ФІРМА “РАСАВА” вказала не повну назву виробника проектору, яку вони зазначили в своїй тендерній пропозиції: Optoma DX318e - “Optoma Europe Limited”, 1 Bourne End Mills Hemel Hemstead Hertfordshire HP1 2UJ UNITED KINGDOM, Великобританія — так мало бути зазначено в документації, але ТОВ ФІРМА “РАСАВА” вказала лише “Optoma Corporation”, що не вірно. Даний факт можна перевірити з документів якості на товар (із Сертифікату відповідності або Декларації відповідності, які до речі Учасник також не надав). Тому, Ми вважаємо, що ТОВ ФІРМА “РАСАВА” порушила умови тендерної документації Замовника.

2) Згідно тендерної документації Замовника в п.6.2. Умовами цієї закупівлі під час виконання договору про закупівлю передбачається необхідність застосування визначених чинним законодавством заходів щодо захисту довкілля.
Звертаємо увагу Замовника, що ТОВ ФІРМА “РАСАВА” в своїй тендерній документації не надала жодної підтверджувальної документації (Довідка чи Гарантійний лист), щодо дотримання та застосування визначених чинним законодавством заходів щодо захисту довкілля в своїй діяльності, при виробництві та поставці товару. Тому, Ми вважаємо, що ТОВ ФІРМА “РАСАВА” порушила умови тендерної документації Замовника.

3) Згідно тендерної документації Замовника в п. 1.3.1. Згідно ч. 1 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Згідно ч. 2 ст. 44 вказаного Закону рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період або інший еквівалентний документ), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду), а установчий документ такого учасника містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі.
Повідомляємо Замовника, що даний пункту тендерної документації та одна з причин дискваліфікації ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” викликають протиріччя між собою. Одною з причин дискваліфікації ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” є те, що Ми подали фінансовий звіт за півріччя 2019 року, а не за 2018 рік. Хоча в тендерній документації прописано подання звітності за останній звітний період (квартал). Згідно ч. 1 ст. 13 Закону № 996 — звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проте, усі підприємства (за винятком суб’єктів мікропідприємництва) зобов’язані щокварталу подавати проміжну фінансову звітність. Її складають наростаючим підсумком з початку звітного року. Ми вважаємо це важливим моментом. Адже в самого Замовника було вказано про подання фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період, що в нашому випадку — 2 квартал 2019 року.
Оскільки ТОВ ФІРМА “РАСАВА” позиціонує себе як суб’єкт малого підприємництва — вони також згідно Закону зобов’язані щокварталу подавати проміжну фінансову звітність. Тобто, в своїй тендерній пропозиції ТОВ ФІРМА “РАСАВА” подала не актуальні дані (Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2018 рік), чим могла ввести в оману Замовника. Оскільки за півроку економічна і матеріальна складова для відображення в фінансовому звіті могла суттєво змінитися. Тобто, ТОВ ФІРМА “РАСАВА” мала б подавати фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період, що в їх випадку — 2 квартал 2019 року. Тому, Ми вважаємо, що ТОВ ФІРМА “РАСАВА” порушила умови тендерної документації Замовника.

4) В Додатку 2 до тендерної пропозиції Замовник вказав, що для підтвердження можливості здійснення гарантійного та сервісного обслуговування комп’ютерної техніки учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції - інформацію у довільній формі про наявності сервісних центрів з обслуговування комп’ютерної техніки на території Черкаської області із зазначенням адрес розташування такого сервісного центру (центрів).
Звертаємо увагу Замовника, що Учасник ТОВ ФІРМА “РАСАВА” надав лише Довідку з адресами сервісних центрів, при цьому не надав жодної документації, що підтверджувала б співпрацю Учасника з сервісними центрами (для прикладу: Договір чи Гарантійний лист із сервісу про співпрацю). Тобто, Замовник не в змозі перевірити правдивість інформації, наданої ТОВ ФІРМА “РАСАВА”. Тому, Ми вважаємо, що ТОВ ФІРМА “РАСАВА” порушила умови тендерної документації Замовника.

5) Згідно тендерної документації Замовника в проекті договору в п. 4.2. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі підписаної обома сторонами видаткової накладної протягом 10 банківських днів з дня підписання вказаних документів за умов наявності відповідних бюджетних асигнувань Замовника та в їх межах (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку та інформації про відсутність/наявність простроченої заборгованості учасника по зобов’язаннях перед банком, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)).
Звертаємо увагу Замовника, що учасник ТОВ ФІРМА “РАСАВА” не надала такої інформації. Перевірити це можна, переглянувши їх документацію. ТОВ ФІРМА “РАСАВА” надала довідку від органу Державної фіскальної служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий) — близько 20-ти рахунків в різних фінансових установах. Але довідки від банків із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку та інформації про відсутність/наявність простроченої заборгованості учасника по зобов’язаннях перед банком НЕ НАДАЛА. ТОВ ФІРМА “РАСАВА”надала лише довідку про відкриття рахунку в АТ “Райфайзен Банк АВАЛЬ” та АТ КБ “ПриватБанк”, та довідку про відсутність заборгованості в АТ“Ощадбанк”. Ми вважаємо, що ТОВ ФІРМА “РАСАВА” порушила умови тендерної документації Замовника.

Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо відмінити рішення щодо перемжця ТОВ ФІРМА “РАСАВА” та скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій №29 від 16.10.2019 р., повернувши Учасника на повторну перекваліфікацію.
У випадку ігнорування даної вимоги, змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету, як основного органу оскарження у галузі публічних закупівель у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 15:30
1. Згідно п. 6.1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати технічну специфікацію згідно вимог цієї документації, у вигляді порівняльної таблиці згідно додатку 2 цієї документації яка повинна містити всі вимоги замовника, визначені вказаним додатком, фактичні параметри запропонованого товару згідно кожної позиції таблиці додатку 2 цієї документації, позначення про відповідність фактичного показника згідно пропозиції учасника вимогам цієї документації, або відхилення від таких вимог. Найменування кожної номенклатурної одиниці товару вказується із зазначенням конкретної моделі товару та повної назви його виробника. В той же час, учасником ТОВ ФІРМА «РАСАВА» надано пропозицію щодо постачання найменувань товарів, виробниками яких є нерезиденти. Таким чином, за відсутності доступу до офіційних даних щодо таких нерезидентів замовник не в змозі перевірити коректність зазначення тієї чи іншої назви кожного з таких виробників-нерезидентів.

2. Згідно п. 6.2. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації умовами цієї закупівлі під час виконання договору про закупівлю передбачається необхідність застосування визначених чинним законодавством заходів щодо захисту довкілля. В той же час, у змісті тендерної документації відсутні будь-які вимоги щодо необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів, що підтверджували б виконання даного положення. Таким чином, подання або неподання зазначеної інформації у складі тендерної пропозиції не приймається до уваги під час розгляду тендерної пропозиції учасника.
3. У відповідності до п. 1.3.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що згідно ч. 1 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Згідно ч. 2 ст. 44 вказаного Закону рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період або інший еквівалентний документ). Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, отже у випадку подання учасником на виконання зазначеного пункту тендерної документації у складі тендерної пропозиції фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва, такий звіт має бути складений за результатами останнього звітного періоду, а саме 2018 року. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" надано фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, що складений за 1 півріччя 2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. В той же час, учасником ТОВ ФІРМА «РАСАВА» надано відповідну копію звіту суб’єкта малого підприємництва, складеного за результатами останнього звітного періоду – 2018 року, що відповідає умовам тендерної документації.
4. Згідно п. 2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження можливості здійснення гарантійного та сервісного обслуговування комп’ютерної техніки учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції - інформацію у довільній формі про наявності сервісних центрів з обслуговування комп’ютерної техніки на території Черкаської області із зазначенням адрес розташування такого сервісного центру (центрів). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «РАСАВА» надано довідку про наявність сервісних центрів від 02.10.2019р., що містить інформацію про наявність відповідних сервісних центрів у м. Черкаси, а так само із зазначенням адрес розташування кожного такого центру, отже учасником виконано в цій частині вимоги тендерної документації. Також слід зазначити, що тендерною документацією не вимагались будь-які інші додаткові документи, які б підтверджували наявність вказаних сервісних центрів, а так само відсутні вимоги в частині належності зазначених сервісних центрів учаснику або наявності співпраці між учасником та відповідним сервісним центром.
5. Згідно п. 2.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації додатково до документів, що передбачені згідно тендерної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також довідку (лист, тощо) від органу Державної фіскальної служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий). Також згідно п. 4.2. додатку 1 до тендерної документації для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку та інформації про відсутність/наявність простроченої заборгованості учасника по зобов’язаннях перед банком, а також кожна така довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)). Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось подання у складі кожної довідки з обслуговуючого учасника банку інформації про наявність всіх відкритих рахунків в кожній з таких банківських установ. У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «РАСАВА» надано довідку від ГУ ДФС у Черкаській області, згідно якої вбачається наявність відкритих рахунків в наступних установах: АТ КБ «ПРИВАТБАНК», АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ», АТ «ОЩАДБАНК», ДКС України, та відповідно учасником надано вказані вище довідки з кожної із зазначених установ. Отже учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
ТОВ ФІРМА «РАСАВА» виконано вимоги тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 256 074,00
UAH з ПДВ
248 793,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 257 040,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма РАСАВА 335 300,00
UAH з ПДВ
331 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРОВАНА СТАЙЛ" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:17
Підписаний_Licenz.pdf
02 жовтня 2019 15:17
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
02 жовтня 2019 15:17
Підписаний_G1019-7782-GL_tender.pdf
02 жовтня 2019 15:17
Лицензия.pdf
02 жовтня 2019 15:17
31. СЕРТИФІКАТИ ДОШКИ.pdf
02 жовтня 2019 15:17
27. Довідка санкції.pdf
02 жовтня 2019 15:17
24. Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 15:17
20. Довідки з банку.pdf
02 жовтня 2019 15:17
18.ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 15:17
10.СТАТУТ.pdf
02 жовтня 2019 15:17
8. Анкета учасника.pdf
02 жовтня 2019 15:17
7. Фінансовий звіт.pdf
02 жовтня 2019 15:17
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:12
Довідка МВС
18 жовтня 2019 15:12
Довідка з податкової
02 жовтня 2019 18:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:17
ГАРАНТІЯ.rar

Публічні документи

02 жовтня 2019 22:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 22:15
Електронний підпис
02 жовтня 2019 22:13
Статут 2019.PDF
02 жовтня 2019 22:13
Рішення 2019.PDF
02 жовтня 2019 22:13
Наказ 2019.PDF
02 жовтня 2019 22:13
Довідка з ЄДРПОУ.JPG
02 жовтня 2019 22:13
Довідка з ЄДРПОУ 2.JPG
02 жовтня 2019 22:13
Витяг ПДВ.JPG
02 жовтня 2019 22:13
Виписка 2019.PDF
02 жовтня 2019 22:13
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.PDF
02 жовтня 2019 22:13
ДОГОВІР НА 350000.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ фірма РАСАВА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРОВАНА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 248 793,97
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:02
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 249 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 17:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Переможець 331 800,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 16:27

Документи

11 жовтня 2019 16:02
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:59
ІВ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

11 жовтня 2019 17:17
Електронний підпис
11 жовтня 2019 16:04
ІВ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
331 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:45
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 16:41
ДУ_1.jpg зміни до договору
10 грудня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 16:30
dodatok2.pdf укладений
07 листопада 2019 16:29
dodatok1.pdf укладений
07 листопада 2019 16:29
3.jpg укладений
07 листопада 2019 16:28
2.jpg укладений
07 листопада 2019 16:28
1.jpg укладений
07 листопада 2019 16:28
4.jpg укладений
07 листопада 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Умови закупівлі згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 331 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 300,00 UAH)
Причини розірвання договору: Вид предмета закупівлі – товар; Кількість товару - згідно договору з урахування змін; Умови оплати договору визначені в договорі про закупівлю; Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти.