Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки
Очікувана вартість
267 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001531-b f0973120685a4495b8f9ba1827bc4fa5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Приймак

+380373043515 vashkivtsirada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вашківецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062073
Місцезнаходження: 59210, Україна , Чернівецька обл., м. Вашківці, вул. Героїв Майдану, 2
Контактна особа: Андрій Приймак
+380373043515
vashkivtsirada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 13:43
Очікувана вартість: 267 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Персональні комп’ютери в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59210, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, м.Вашківці, вул.Героїв Майдану, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59210, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, м.Вашківці, вул.Героїв Майдану, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:16
Оголошення ВТ.doc
17 вересня 2019 15:15
Тендерна_документацiя.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 2.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 3.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 6.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 4.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 17 вересня 2019 16:52
Дата відповіді: 19 вересня 2019 12:21
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерний комітет, розглянувши Ваше звернення, повідомляє, що з метою уникнення можливої дискримінації учасників процедури закупівлі, не вважає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію в запропонованій Вами редакції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:09
Дата відповіді: 19 вересня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, радимо уважно прочитати тендерну документацію! Так:
1) Згідно п.10 Додатку 2 тендерної документації запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому Додатку Тендерної документації технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації.
Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати як «або еквівалент». Отже, учасники мають право пропонувати еквівалент товару, зазначеному в тендерній документації.
2) Згідно п.10 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним вимогам шляхом заповнення нижченаведеної таблиці в повному обсязі (обов‘язково зазначається виробник, модель або артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника). Отже, тендерна документація вже містить вимогу щодо зазначення учасниками моделі запропонованого товару.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (дана інформація наведена в пункті 5 розділу І тендерної документації). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону (дана інформація наведена в пункті 1 розділу V тендерної документації). У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції,без ПДВ” (дана інформація наведена в Додатку 1 тендерної документації). Отже пропозиції всіх учасників оцінюються на рівних умовах на основі єдиного критерію – «ціна» незалежно від форми оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 203 284,80
UAH з ПДВ
203 284,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 222 410,00
UAH з ПДВ
222 410,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 234 547,98
UAH з ПДВ
234 547,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 254 994,00
UAH з ПДВ
254 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 10:57
Гігієна Esp Dell.pdf
03 жовтня 2019 10:49
Електронний підпис
03 жовтня 2019 10:49
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 жовтня 2019 10:49
Істотні умови.pdf
03 жовтня 2019 10:49
Уставні_завірені.zip
03 жовтня 2019 10:49
договір.pdf
03 жовтня 2019 10:49
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 20:53
Електронний підпис
02 жовтня 2019 20:51
6 СЕРТИФІКАТИ.rar
02 жовтня 2019 20:50
0.4 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
02 жовтня 2019 20:50
0.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 жовтня 2019 20:50
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 11:30
Електронний підпис
28 вересня 2019 21:46
Електронний підпис
28 вересня 2019 21:45
Проект договору.pdf
28 вересня 2019 21:45
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ПП "Снік-Гал"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 203 284,80
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 17:08
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Відхилено 222 410,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 17:16
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 234 547,98
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 13:41
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 234 547,98
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:25
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 254 994,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:47

Документи

08 жовтня 2019 17:16
Електронний підпис

Документи

28 жовтня 2019 16:24
Електронний підпис

Документи

28 жовтня 2019 16:47
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
28 жовтня 2019 16:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі