Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Поличні роздільники)
Очікувана вартість
15 397,00 UAH
UA-2019-09-17-001379-a ● 057e948e36994b8d88864365b72c0d04
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451566 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15 |
Контактна особа: |
Відділ культури Печерської 380442809531,380442800200 vk_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 15 397,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Поличні роздільники)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1679 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Поличні роздільники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, місто Київ, Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 14:43 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасників закупівлі ФОП допускаємо, буде остаточною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Рішення скасоване |
10 980,66
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
10 980,66
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:15
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій